Till .XI. Från D/K

DeletedUser

Guest
D/K:s ledare sitter och kollar ut genom dom blöta fönstren i sitt högkvarter,en bud bärare kommer springande i ovädret. Han hör slagen mot dörren. han går till dörren och öppnar den för budbäraren. ber honom komma in.Bud bäraren tackar nej.Plockar upp ett litet brev ur fickan.Chaos öppnar brevet. och läser.
meddelandet är från TKOH:s ledning.....Det kallas till ett stort möte.Chaos ber bud bäraren meddela dom andra baronerna i stammen om detta. och går sedan ut i regnet för att gå till TKOH:s ledares högkvarter för att få reda på vad som är pågång.
När chaos kommer dit. stöter han på en stor församling av ledare och generaler från AjaX, BR, D/K, Ethics, L.O.TW, OC, SQS, TKOH,TZK, UD, W.F.H och WL.

Chaos och han baroner ställer sig i försmalingen för att lyssna.
Man är mkt folk som pratar. Alla väntar på vad som ska hända.
Efter några minuter ställer sig voffsupp på en utav borden inne i högkvarteret. stampar till med foten för att få allas uppmärksamhet.
Alla tystnar.
voffs börjar med en hög röst förklara vad som händer...XI. har nu förklarat krig med oss stammar.Vi kommer behöva allas hjälp!Många av våra soldater kommer dö i det här kriget. men vi skall vinna det!.
hans röst är bestämd och man ser på folk att dom lyssnar noga på vad han säger....

Ryndan kliver upp på bordet för att få lägga till lite.jag vill att ni meddelar alla era medlemmar om det här! Och ta det på största allvar!Anlita några bud bärare som kan springa ut med detta meddelande till era spelare!
Alla kan nu gå och meddela era krigare om det. han bugar sig och hoppar ner från bordet.. alla börjar gå mot dörrarna
många diskuterar hur dom ska göra. några ser bara fundersamma ut när dom börjar gå ut.

mabben95,en spelare ifrån ajax springer och hoppar upp på bordet. han skriker till högt och ljudligt. VÄNTA!
alla vänder sig om med ett ryck.står helt stilla.
han ser mkt konsentrerad ut.
VI SKA VINNA DET HÄR!!!!Må dom döda många män! men vi skall vinna!!Vi SKA KÄMPA TILLS SISTA SPJUTMAN FALLIT! Och tills Yxmännens yxor inte är röda av blod.AjaX tänker kämpa till slutet!!.XI. ska dräpas!
jag hade inte mer att säga. hade bra. han får ett stor leende igen...
folk går nu ut. sätter sig på sina hästar och ändel går till fots.

när morgondagen är kommen.börjar det.


Skrivet av: Chaos23
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ingen annan än jag som börjar tänka på filmen 300 i allt det här snacket om .XI. och alliansen?^^
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
ge dig . du skrev det innan , där var det ändå okej . nu va det inte okej längre..

dessutom är du inte i närheten av MrR's historier, och till sist .., ta bort punkterna ! så sjukt irriterande.
 

DeletedUser

Guest
ge dig . du skrev det innan , där var det ändå okej . nu va det inte okej längre..

dessutom är du inte i närheten av MrR's historier, och till sist .., ta bort punkterna ! så sjukt irriterande.

haha. ok jag kan ta bort pungterna
 

DeletedUser

Guest
Tonight we dine in hell boys.

Undrar hur många flera liknande trådar som kommer att dyka upp nu ikväll ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ge dig . du skrev det innan , där var det ändå okej . nu va det inte okej längre..

dessutom är du inte i närheten av MrR's historier, och till sist .., ta bort punkterna ! så sjukt irriterande.

Tack sötnos ;)
Jag tycker det är bra att han försöker, synd att han förstörde det med att skriva det som en krigsförklaring i en ny tråd, den satt bra i första tråden.
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
haha , det där var lätt bättre än dom andra. och som jag skrev, i den förra tråden var det helt okej ändå, men här blev det lite fail över det hela . spec med rubriken . låter som ett paket :D
 

DeletedUser

Guest
Japp, du har så rätt så. Post till .XI. från DHL!

Edit: Det var ju D/k :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det var ju roligt o se att vi har så många fans tycker jag....:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Då jag märkte att du skrev att voffs var en HAN så har du fått det om bakfoten för voffs är en DAM alltså en HON.
 

DeletedUser

Guest
beklagar att det blev en tråd till..
alltså själva fick felrapport så det stängdes ner. trodde ej det skickades?
men tydligen ahr det det^^
sorry:)
och att jag skrev fel på voffs. det ber jag om ursäkt på. lite väl o kollat då jag bytte användarnamn på personen medans jag skrev!:)
sorry^^
 

DeletedUser

Guest
Ousch vad många som ska kriga :eek: Ingen som ska ha lite fred ?? ;) be happy
 
Topp