Till V.S med kärlek

DeletedUser

Guest
Björnar trivs inte bra under förtryck därför förklarar härmed BJÖRN krig med Vildsvinen. (V.S.)

Må bästa djur vinna!

(Vodka kommer med den obligatoriska youtube-länken senare idag)

Godmorgon på er alla!
 

DeletedUser

Guest
ska bli skoj detta :)
må bästa djur vinna!

//HockeySteffe
 

DeletedUser

Guest
Hade detta på känn. Plockar ni twrmls östra sida så ni binder ihop ert kluster och V.S på det så har ni ordnat det fint för er
Lycka till
 

DeletedUser

Guest
Under förtryck? Vilket trams! Björn är lika förrädiska som vanligt, precis som med TWRML så sticker ni kniven i ryggen på VS och detta mitt under samtalen om samarbete...
Fega stackare som inte törs ta matchen mot Booyaa, utan väljer som de tror ett lättare offer och som de vet har all deff ute. Men vi ska nog kunna bjuda upp till dans...
 

DeletedUser

Guest
Under förtryck? Vilket trams! Björn är lika förrädiska som vanligt, precis som med TWRML så sticker ni kniven i ryggen på VS och detta mitt under samtalen om samarbete...
Fega stackare som inte törs ta matchen mot Booyaa, utan väljer som de tror ett lättare offer och som de vet har all deff ute. Men vi ska nog kunna bjuda upp till dans...

Det bevisar väl att de gör ett smart drag :confused:
 

DeletedUser

Guest
Under förtryck? Vilket trams! Björn är lika förrädiska som vanligt, precis som med TWRML så sticker ni kniven i ryggen på VS och detta mitt under samtalen om samarbete...
Fega stackare som inte törs ta matchen mot Booyaa, utan väljer som de tror ett lättare offer och som de vet har all deff ute. Men vi ska nog kunna bjuda upp till dans...


Var står er deff då?
 

DeletedUser

Guest
Åh fan. Kan man klaga på att bli backstabbad egentligen om man förhandlar om relation samtidigt som man deffar deras fiender?
 

DeletedUser

Guest
Detta kan bli mycket intressant för många stammar i V11.

Må bästa stam vinna :)
 

DeletedUser

Guest
Har man koll på kartan,så vet man att detta kriget är ett bra sätt för BJÖRN att expandera i K56.
Vet ni vad? Jag hittade också en spelare i V.S som maxar sina byar :O
Håller inte på någon stam, men kommer med spänning att bevittna utgången :)
 

DeletedUser

Guest
Härligt med krig, lycka till båda parter.

Jag sätter en femma på att utgången blir följande:

vildsvin-002_55057515.jpg
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: BJÖRN
Side 2:
Tribes: V.S.

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 5
Sida 2: 18
Skillnad: 13

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 50,079
Sida 2: 94,123
Skillnad: 44,044

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50,079
Sida 2: 0
Skillnad: 50,079

chart

Som sagt den stämmer inte helt eftersom kriget startade för ungefär 17 timmar sedan så därför stämmer det inte med 24 timmar.

BJÖRN verkar bara vara fokuserade på V.S. samtidigt som V.S. koncentrerar sig på barbs och annat sludder^_^
 
Topp