Till alla spammare!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har en vän som med sina kusiner gjort ett forum i tron på att det kommer bli känt.

Det är långt ifrån verkligheten men jag har en plan.

Alla ni som nu vill och gillar att spamma kan regga er på deras forum www.rollspel.tk jag har själv reggat mig och man får sig ett leende på läpparna då dom trpr att sidan komer bli känd.

Jag hoppas så många som möjligt reggar sig,ni kan bara regga er och sedan skita totalt i att ens logga in på kontot.

Annars går det att logga in direkt efter registretrion.

Jag hoppas på mycket hjälp av er tw spelare!
 

DeletedUser

Guest
j

Jag gör det på sätt och vis.

Men ni är trevligare och mer aktiva:)
 

DeletedUser

Guest
vad har hänt :confused: ingen av dem 3 top spammarna har skrivit... va e detta?????
 

DeletedUser

Guest
Jag spammar där jag känner för att spamma, ingen säger åt mig var jag inte ska spamma, jag spammar inte på "spamforum", ingen vits o spamma där för där bryr sig ingen.
 

DeletedUser

Guest
Jag har en vän som med sina kusiner gjort ett forum i tron på att det kommer bli känt.
Det är långt ifrån verkligheten men jag har en plan.
Alla ni som nu vill och gillar att spamma kan regga er på deras forum www.rollspel.tk

Gick in på den sidan , och gissa vad som stod i en tråd:

Bloodyegg
Site Admin

Registreringsdatum: 25 mars 2008
Inlägg: 50

Postat: 2008-04-20 10:03:50 Rubrik: Spaamare stick!!!!
-------------------------------------------------------------------------
den som har utgett att detta är en spaam sida ska straffas hårt nu har Tribial wars värste spaamare komit hit och vi är nte nöjda med det så ni som tror att man ska spama här stick å brinnn
-
:eek:
 

DeletedUser

Guest
Gick in på den sidan , och gissa vad som stod i en tråd:

Bloodyegg
Site Admin

Registreringsdatum: 25 mars 2008
Inlägg: 50

Postat: 2008-04-20 10:03:50 Rubrik: Spaamare stick!!!!
-------------------------------------------------------------------------
den som har utgett att detta är en spaam sida ska straffas hårt nu har Tribial wars värste spaamare komit hit och vi är nte nöjda med det så ni som tror att man ska spama här stick å brinnn
-
:eek:


Dom är idioter -.- X vad har du för kusin litte fel i huvudet på han kanske :/
 

DeletedUser

Guest
r

Min kusin heter dragoneye-

Bloodyegg ska straffas på det onlibne spel han spelar...
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Denna tråd är bara gjord för att skaparen försöker få oss att gå till ett annat forum.
 

DeletedUser

Guest
Jag har en vän som med sina kusiner gjort ett forum i tron på att det kommer bli känt.

Det är långt ifrån verkligheten men jag har en plan.

Alla ni som nu vill och gillar att spamma kan regga er på deras forum www.rollspel.tk jag har själv reggat mig och man får sig ett leende på läpparna då dom trpr att sidan komer bli känd.

Jag hoppas så många som möjligt reggar sig,ni kan bara regga er och sedan skita totalt i att ens logga in på kontot.

Annars går det att logga in direkt efter registretrion.

Jag hoppas på mycket hjälp av er tw spelare!

Jag kan inte komma in! :'( Det är alltid så svåra intagningsprov! :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp