Tiindra - 1000 byar

tryy3

Member
Reaktionspoäng
0
hmm jag tror hon fuskar hon tar internetadlingar som fan tror jag lr tar hon andra som redan nån har rensat och så ska vi testa om hon klarar mig 336k p och hon har ju 1000byar det blir kul :p
 

DeletedUser

Guest
Hon internadlar inte så mkt.. det är inte Tinglo vi snackar om :p
 

DeletedUser

Guest
hmm jag tror hon fuskar hon tar internetadlingar som fan tror jag lr tar hon andra som redan nån har rensat och så ska vi testa om hon klarar mig 336k p och hon har ju 1000byar det blir kul :p

vart kan du bevisa fusket då? sen har hon 1096 byar med =)
 

DeletedUser

Guest
hernando

grattis Tiindra. :)


V3. klart wcw
v7 TFH
V9. slutat

var är min by har nån den måste leta efter den.
 

DeletedUser

Guest
Ni som säger att hon bara internadlar - då säger jag att hon har tagit minst 96 byar i vårt lilla krig...

På de 5 första sidorna i erövrade byar, är där endast 1by internadlad...
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Alltid detta tjööt om internadling... Alla har internadlad... Vissa mer än andra... Let go, vi vet det redan, ingen mening att ni ska dra upp det igen! =_=


Men on T, kanske lite sen men wtf, grattis =)
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
du är inte så tokig heller på internadling och adla dig själv =)

Det är ju inte bara vad jag gör på dagarna, kanske om det är någon intern adling i närheten tar jag 1 lr 2. Skulle jag däremot fokusera alla mina trupper på intern adling sedan kriget började skulle jag säkert ligga på 500+ byar, just nu.

Men nu använder jag alla mina trupper på fienden, försöker hålla ob ranken på topp:cool:. Och visst, jag vill inte påstå att jag aldrig internadlat heller men det är ju ganska svårt att undvika. Hur som helst jag vill inte att denna tråd ska komma ur spår, så tillbaka till grattandet.


mvh apan
 
Reaktionspoäng
0
Ni som säger att hon bara internadlar - då säger jag att hon har tagit minst 96 byar i vårt lilla krig...

På de 5 första sidorna i erövrade byar, är där endast 1by internadlad...

Hehe, i Stribe-akademierna blev man nästan tvingad att boka upp de inaktiva spelarna.. Byarna skulle vara kvar i stammen och alla skulle hjälpa till :p Inget fel med att internadla tycker jag men om ni själv fördömer det så har ni dubbelmoral.

F.ö. GRATTIS
 

DeletedUser

Guest
Som jag alltid har sagt, internadling är ett nödvändigt ont. Tänk er själva om ingen stam skulle internadla inaktiva spelare.
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Way to go Tiindra! Internadling är bra för såväl stammen som för en själv!
Ob är trevligt men det är inte allt, det finns många sätt att spela smart på och de skickligaste kan med diplomati få byar av andra stammar t.o.m. utan att tillgripa våld! :)
Fan vad jag saknar spelet ibland... :cool: (men bara ibland) :D
 

DeletedUser

Guest
Way to go Tiindra! Internadling är bra för såväl stammen som för en själv!
Ob är trevligt men det är inte allt, det finns många sätt att spela smart på och de skickligaste kan med diplomati få byar av andra stammar t.o.m. utan att tillgripa våld! :)
Fan vad jag saknar spelet ibland... :cool: (men bara ibland) :D

haha du är skadad men bara LITE , du får börja igen :D
 

DeletedUser

Guest
Jag då? Säkert 0,07 eller nåt sånt. Kan man se det någonstans? Jag måste hitta det :D

Ojdå, blev det off-topic nu?
Grattis till 1109 byar!!
 
Topp