THE RONINS förklarar krig mot LimeEd

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har länge nu får utstå otrevligheter från LimeEd, vi har försök att skapa en relation med dem. Allt har avvisats från deras sida. Vi meddela att vi inte tolererade att bli attackerade och en vapenvila sattes för att avtal skulle upprättas. Denna vapenvila bröts efter en halvtimme av LimeEd.

Vi har kanske inte poängen som dom har, och vi har kanske inte rutinen som dom har. Men vi har vår heder och denna skall vi antingen vinna med eller försvinna med.

Alla som är utsatta för samma sak av LimEd kan kontakta mig, ni är välkommna i FEDERATIONEN.
 

DeletedUser

Guest
Trevligt med någon som värdesätter sin heder!

Kör hårt!

Lycka till nu båda sidor!
 

DeletedUser

Guest
önskar också lycka till till båda sidorna. tror inte LimeEd kommer ha några större problem men jag kan ju ha fel ;)
 

DeletedUser

Guest
FAM, kanske inte störst på kartan men med stor vilja har också stått ut med limeed en stund, svek och rävspel.

vi möts i mitten John, FAM är med
 

DeletedUser

Guest
Va fan ska dina fogdar ut i strid på denna värld med :D lycka till!!
 

DeletedUser

Guest
Första gången någonsin jag sett att en vädan om hjälp på forumet fått ett positivt svar på forumet.

I övrigt så tror jag nog att LimeEd ror hemma detta. Själv hejjar jag på dom såklart mend et är bara för att Spruck kallade mig plutten
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1: -TR- -TRA- Fam

Side 2: LimeEd

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 18
Sida 2: 18
Skillnad: 0

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 4
Skillnad: 7

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 126,193
Sida 2: 126,934
Skillnad: 741

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 94,194
Sida 2: 27,092
Skillnad: 67,102

image.php
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Första gången någonsin jag sett att en vädan om hjälp på forumet fått ett positivt svar på forumet.

I övrigt så tror jag nog att LimeEd ror hemma detta. Själv hejjar jag på dom såklart mend et är bara för att Spruck kallade mig plutten

Jag kör på motsatsen ;). Hejjar på The Roinins för att Spruck inte kallat mig plutten! :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, grattis till att ni leder i noblingar!:) Men ni får lycka till nu...:)
 

DeletedUser

Guest
Roligt att se att ni vågar er på ett sånt här krig... Dock tror jag LimeEd ror hem det men man ska förstås inte ta ut deras seger i förhand..Ni kanske har ett sjukt bra samarbete.

Lycka till båda sidorna.. Må bästa stam vinna

//Ochibi från ELITE
 

DeletedUser

Guest
Hejjar på THE RONINS då LimeEd noblade bort mig men tror faktiskt LimeEd tar detta utan större problem, tyvärr!
 

DeletedUser

Guest
Hejja LimeEd^^


Vissa spelare i TR skickar fina attacker ;)

Anfallare: XxX
By: XxX K46

Kvantitet: 0 0 526 0 676 536 488 390 30 28 1 1
Förluster: 0 0 526 0 57 536 488 390 30 28 1 1
-----------


Alltid lika kul att få 225k deff ob på 3 dagar :D
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
haha viste det :p folk blir inte pro spelar på en kväll :/ limeEd tar detta om inte något väldigt konstigt händer... hejade på -TR-, men efter dom senaste timmana så tror jag benhårt på limeEd.
 
Topp