The beginning of Katsuminism!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
A new power is rising. One that will make all former religions look puny in comparison this new power they call the Katsuminism. Step forth followers of Katsumi, this day will be a glorious one, this day will be the mark of a new beginning; the beginning of a new age; the dawn of a new civilisation; the beginning of Katsuminism!


Bli en Katsuminist innan det är för sent! Ansök idag för bara 100 SEK eller ta vårat specialerbjudande och få hela din familj att bli Katsuminister för det speciella pritet 300 SEK! Hail våran sanna Gud, Hail Katsumi!


Stam sa:
master weppe idag kl 10:56
Mästare! Varför svarar du inte på min annsökan? Behöver du tänkte tid?

Mvh Oscar

Katsumi idag kl 16:14
Kneel before me, mortal!

master weppe idag kl 16:54
Ursäkta?

Katsumi idag kl 16:54
I said kneel!

master weppe idag kl 17:01
Om du berättar vad det betyder så kan jag göra det!!!

Katsumi idag kl 17:02
Ner på knä, tillbe din Gud, Katsumi!

master weppe idag kl 17:05
Jag prisar dig herre!

Lär er utav denna dödliga människa. Tillbe eran gud innan det är för sent!
 

DeletedUser

Guest
Som katsumi's PR-manager så vill jag be alla att vänta lite med era ansökningar om att ha med den sanna guden på era konvent.. Hon har ett väldigt tight schema men vi ska försöka rucka lite på det för eran skull..

/boneme
 

DeletedUser

Guest
åjah.. Jag såg dig allt igår asknx.. Trots lädermasken och läderstringen.. Du behöver inte gömma dig längre.. Du kan gå ut med att du har tagit Katsuminismen till dit hjärta..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Drygt, de finns inte många personer som kan spamma så som wallin, men du tar nog priset ändå.
 

DeletedUser

Guest
hur fixar man betalningen :D

sen är det dubbla priset för spioner?
 

DeletedUser

Guest
nerifrån och upp:p

The conqueror idag kl 16:47Tyvärr...



master weppe idag kl 16:45Snälla mästare! Jag svär jag kommer bli övermäktig! Ni begår ett misstag om ni inte tackar ja till mig!

Mvh Oscar
The conqueror idag kl 16:43Det är ledningsbeslut jag nekar 95% av ansökningarna...

master weppe idag kl 16:38Men varför har ni spelare med 200 poäng när det finns spelare som jag som är redo att anluta sig till stamen?

Mvh Oscar
The conqueror idag kl 16:36 Tyvärr så är vi fulla för tillfället, men du får gärna söka i framtiden:)

Mvh TC
master weppe idag kl 15:48Hej, jag är en erfaren tribalwarsspelare! Jag är 18år och har tillgång till dator 24/7. Jag kommer att vara aktiv i stamen om jag får gå med i den. Jag kommer inte att göra dig besviken!

Mvh Oscar
master weppe på 26.11. kl 07:22Hej mästare! Jag skulle gärna vilja ansöka om ett medlemsskap i din Stam. Jag hade tidigare en by i värld 1 med mycket bra poäng som blev förintad. Jag har nu förflyttat mig till denna värld för att bli mäktig och jag vill ha stammen vid min sida!

Var hälsad!
 

DeletedUser

Guest
heheh fick också brev utav snubben xD fast jag blev inte rankad som gud :(

kan man betala medlemsavgiften med sms? :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker en religion med ändelsen "ismen" i slutet av ditt vanliga nick hade varit klar mer übermässigt :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp