TFA Love And War

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Godkväll v12!

Idag reser sig vi i TFA emot detta härjande i K45 samt K44 och kommer hjälpa våra vänner DSA. Ett gangbang är inget som gillas och vi ställer oss emot det. De inblandade stammarna kommer få känna på vår vrede tillsammans med DSA.

Härmed förklarar TFA krig emot:
ATH
TMT
TMTC
VET
JabbaW

Ha en fortsätt bra natt - så länge som ni kan.

//Dead King
Ledare TFA
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ganska väntat men ni är välkomna =)

SKÅL på er ^^
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Och innan någon annan påpekar det; ni har missat typ 45 andra stammar som DSA också har lyckats starta krig emot. :awsm:

Lycka till alla! Hoppas yxisarna är slipade och murarna röda!



Första världskriget kan börja!
 

DeletedUser

Guest
Njae, nu överdriver du igen Fangblade :)
(Är icke förvånad att det är Du som överdriver)
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Njae, nu överdriver du igen Fangblade :)
(Är icke förvånad att det är Du som överdriver)

Jag vet att jag överdriver och gjorde det med uppsåt vilket framgår av meningen.

Nej men ett antal andra stammar har ni lyckats starta krig mot, de största som inte finns med på listan är väl; VB och GOW-S.
 

DeletedUser

Guest
Länken funkar inte så bra risling ;)
Men ordnade det åt dig:

Här är rätt länk

Well Fangblade, du är absolut den bästa i TW's världshistoria, det bästa du kan göra är att mass invita, skaffa allianser med alla och även erbjuda stammar en allians eller iap för att de ska ta ner en medlem i en annan stam
fing25.gif


Hoppas du inte tar mig seriöst.
 

DeletedUser

Guest
Och så drar vi upp nivån lite här. Förstår inte varför ni sitter och pratar två - tre personer emellan i en tråd som handlar om ett flertal olika stammar ?
 

DeletedUser

Guest
Och innan någon annan påpekar det; ni har missat typ 45 andra stammar som DSA också har lyckats starta krig emot. :awsm:

Lycka till alla! Hoppas yxisarna är slipade och murarna röda!



Första världskriget kan börja!

Fast de stammarna läser väl knappast på extärna och vet knappt vad krig inebär? :D
 

DeletedUser

Guest
Länken funkar inte så bra risling ;)
Men ordnade det åt dig:

Här är rätt länk

Well Fangblade, du är absolut den bästa i TW's världshistoria, det bästa du kan göra är att mass invita, skaffa allianser med alla och även erbjuda stammar en allians eller iap för att de ska ta ner en medlem i en annan stam
fing25.gif


Hoppas du inte tar mig seriöst.

Hahaha tack för hjälpen Sparkz ;) Så går det när man är lite för trött för att skriva i forumet :p
 
Topp