TDF i kaos

DeletedUser

Guest
TDF saknar nu ledare. Deep Kick lämnade stammen, Gohan likaså. ParodyX har fått se sig om efter nytt boende och REX ÄR BANNAD. Vem styr nu våra Fiender. Och till UrbanT och EngliS kan jag bara säga att det är bäst ni lägger ner vapnen innan det är för sent.
 

DeletedUser

Guest
TDF har fått en ny ledare... jag säger inte vem...
du behöver inte starta en ny tråd hela tiden... och du kallar mig en spammare :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Varför? Med sådana idioter som du som bara spammar sönder dem så tröttnar man ju på att läsa dem till slut varav vi startar en ny. Om du sticker ifrån detta forumet så kan jag se till så att vi håller oss i en tråd.
 

DeletedUser

Guest
TDF saknar nu ledare. Deep Kick lämnade stammen, Gohan likaså. ParodyX har fått se sig om efter nytt boende och REX ÄR BANNAD. Vem styr nu våra Fiender. Och till UrbanT och EngliS kan jag bara säga att det är bäst ni lägger ner vapnen innan det är för sent.

Men vad hände med [SE]? :p
 

Leecon

New Member
Reaktionspoäng
0
Är inte säker men vet att många ur SE har skrivit ansökningar till mig som rekryterare i BFH.... börjar få utnötta n, e & j tagenter
 

DeletedUser

Guest
[SE] är ju bara poängjägare dem är också snart borta!!
 

DeletedUser

Guest
Först en lite offtopic-sak som berör forumet och alla dess trådar väldigt mycket:

Administrator 2007-05-22, 17:53
Forum reglerna uppdateras inom kort!
Senast redigerad av Nino den 2007-05-22 klockan 18:46.

Admins, ffs - skaffa fram dom där JÄVLA REGLERNA ni skrivit ska komma och tillrättavisa för fanken inte min svenska eller mitt bruk av det språk jag kallar för modersmål denna gången då det INTE är ett brott mot forumets regler för det finns ju fan inga jävla regler! Fast ni kommer ändock att reagera på mitt språkbruk och tycka att "jag ska vårda mitt språk"
Därefter - se till att få tummarna ur röven och skaka fram dom där reglerna som kan påvisa att:
Man inte ska skriva utan lite språkvård samt
man ska inte spamma sönder trådar eller avvika från ämnet allt för mycket.


För att återgå till ÄMNET:

TDF styrs med lika fast hand som innan - var så säkra på det.
Hmm... det vill säga... ja... tja... hmm... hur ska jag uttrycka mig.... ja, ni vet själva tror jag
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Först en lite offtopic-sak som berör forumet och alla dess trådar väldigt mycket:



Admins, ffs - skaffa fram dom där JÄVLA REGLERNA ni skrivit ska komma och tillrättavisa för fanken inte min svenska eller mitt bruk av det språk jag kallar för modersmål denna gången då det INTE är ett brott mot forumets regler för det finns ju fan inga jävla regler! Fast ni kommer ändock att reagera på mitt språkbruk och tycka att "jag ska vårda mitt språk"
Därefter - se till att få tummarna ur röven och skaka fram dom där reglerna som kan påvisa att:
Man inte ska skriva utan lite språkvård samt
man ska inte spamma sönder trådar eller avvika från ämnet allt för mycket.

Har du hört talas om de oskrivna lagarna?

Eller det som heter förnuft?

Förnuft är det som gör att vi har stor skillnad mot djuren och att vi inte lever som barbarer. Vissa folk har mindre förnuft än andra. Det är förnuftet som skyddar dig från att få obekväma frågor som om någon gått fram och frågat om du är homosexuel ute på stan. Eller att någon främling skulle gå fram och slått dig utan anledning. Förnuft som sagt.

Och du som verkar tycka regler är så viktigt och att spamming är så ''grovt'' regelbrått borde väl veta detta?

Om du nu tycker så j*vla illa om spamming så får du för f*n skita i att vara här. Du kanske alltid brukar få som du vill eller?

Men inte här. Livet är hårt sa bonden, grymt sa grisen!

Och att du tror att svära kommer att göra saken är bara dumt och onödigt.
Tror du modsen bryr sig om ett j*vla eller f*n?

Låt istället modsen bestämma när vi går över gränsen innan du dömer och dömer hela tiden.


(för att inte vara för off-topic)

TDF kanske ger en några fina byar? :)
 

DeletedUser

Guest
Vi kan forsätta off-topic diskussionen under Frågor, för att inte (också) den här tråden ska spammas sönder.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förklaring (jag får tyvärr fortsätta hålla mig OffTopic, jag ber om ursäkt för det kära läsare)
Off Topic - som även betyder Utanför ämnet, inte hålla sig till ämnet, avvika från ämnet, i den här tråden är Regler för forumet dvs ämnet i sig själv tillhör inte sub-katagorin OFF TOPIC - som har betydelsen Här kan du posta allt som inte har med Tribal Wars att göra. på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Bertil, låt adminen göra vad dem vill, jag har fått brev om att inte spamma och jag bryter inte mot reglerna, jag lyder dem och lever med det.
SLUTA VARA I DET HÄR FORUMET OM DU INTE TÅL SPAMMARE...
TDF har 2 personer i lednginen som är kanske anonyma, vet inte
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd handlar om Politik och Propaganda V1 och då om TDF i kaos

Nästa som inte skriver om detta får sig en varning. PoP är till för politik och propaganda. BFH använder denna till just dessa saker. har inte hand om denna del av forumet. men ser själv inget om att de skulle bryta innebörden i denna forums tråd då alla trådar handlar om olika saker.
 

DeletedUser

Guest
TDF är i kaos med deras nygamla ledare REX vid rodret. Hoppas bara att hen ser till att vi tar fina byar när det är hans tur att noblas.
 
Topp