TCO vs Masterplan

Vito Corleone

New Member
Reaktionspoäng
0
"Vi TCO, av himmelens nåd Guds utvalda, ärorika och allsmäktiga kejsare av dessa frodiga marker i K53, konungar över alla jordiska och himmelska konungar, storkonung över denna vår heliga mark som skall falla under vår flagg och herre över de otrognas korsfäste Guds grav, ger dig, Masterplans ledare och liksom alla dina anhängare, vårt heliga ord att vi står i begrepp att anfalla Era små byar och vi för med oss 28 konungar med 1.300.000 krigare, fotfolk och ryttare och skall med denna här, som varken Du eller Dina anhängare känner till, utan nåd och barmhärtighet beträda era städer med hästsko och utlämna dem till eld och svärd."

med andra ord KRIG!
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
En jobbig krigsförklaring men aja lycka till må bästa stam vinna. Vi ses på slagfältet

God jakt God slakt !
 

wewill

New Member
Reaktionspoäng
0
En jobbig krigsförklaring men aja lycka till må bästa stam vinna. Vi ses på slagfältet

God jakt God slakt !

WORD!

Eh taggar inksen från er imorgon orkar inte nu. God natt.

vi borde raderat er helt när vi började förra gången, så hade vi sluppit lägga tid på det nu
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
WORD!

Eh taggar inksen från er imorgon orkar inte nu. God natt.

vi borde raderat er helt när vi började förra gången, så hade vi sluppit lägga tid på det nu



haha vi orkar inte lägga energi på er hmm Ni fejkar med Svärd hahaha vilka noobs:p i krig brukar man väll få mer än 22 fejks mot sig.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
haha vi orkar inte lägga energi på er hmm Ni fejkar med Svärd hahaha vilka noobs:p i krig brukar man väll få mer än 22 fejks mot sig.

ELLER så bryr dem sig inte om dig?

ELLER så testar dom dig?

ELLER, aah, kom inte på fler.
Men som du säkert förstår är det inget att skryta om nu iaf :)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
ELLER så bryr dem sig inte om dig?

ELLER så testar dom dig?

ELLER, aah, kom inte på fler.
Men som du säkert förstår är det inget att skryta om nu iaf :)



för de första ta reda på fakta innan du öppnar foderluckan.:p

Skrev jag att de anföll mig bara:p haha

Skryta gör jag väll inte :p Men att fejka med svärd vet både du och jag att de inte är de bästa:p men aja som sagt lycka till. Hoppas vi alla får det roligt som tw är till för :)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
för de första ta reda på fakta innan du öppnar foderluckan.:p

Skrev jag att de anföll mig bara:p haha

Skryta gör jag väll inte :p Men att fejka med svärd vet både du och jag att de inte är de bästa:p men aja som sagt lycka till. Hoppas vi alla får det roligt som tw är till för :)

Har tyvärr ingen foderlucka.
Se till att skita i denna världen istället och adla i v1 med dig! ;)


BTW, jag tror TCO kommer ta detta?
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
?!

för de första ta reda på fakta innan du öppnar foderluckan.:p

Skrev jag att de anföll mig bara:p haha

Skryta gör jag väll inte :p Men att fejka med svärd vet både du och jag att de inte är de bästa:p men aja som sagt lycka till. Hoppas vi alla får det roligt som tw är till för :)

A single grain of rice can tip the scale!
Minsta lilla svärdman kan göra skillnad ;)
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Det brukar väll ske åt båda håll. Men Master kanske har tänkt vänta ut våra truppers ålderdagar och självdöd. Inte vet jag.
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Sorry, läste fel. Tyckte du ställde frågan ifall Master skulle anfalla, vilket jag tyckte var märkligt.
Därav det kanske likaså märkliga svaret. :)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Har tyvärr ingen foderlucka.
Se till att skita i denna världen istället och adla i v1 med dig! ;)


BTW, jag tror TCO kommer ta detta?


haha :D var faktiskt duktig igår med adlandet igår :) så hinner nog adla litta här med :p

Alla har en chans i detta krig. Kommer bli jämt men nja. Vi visste redan att TCO skulle gå på oss. Vi är ju beredda mot dem ;) Tur man har fåglar som viskar en i örat. :p Annars hade de kanse varit litta kört :p
 
Topp