TCO vs hasse26

DeletedUser

Guest
Hasse, du skulle ju ducka fejksen ;(? Fått massa gula rapporter nu.

Äsch då...hinner inte riktigt med det...har två små barn att ta hand om här hemma också. :eek: Men nu är det bara 600 inkommande, så då kanske jag hinner med det... :)
 

DeletedUser

Guest
Äsch då...hinner inte riktigt med det...har två små barn att ta hand om här hemma också. :eek: Men nu är det bara 600 inkommande, så då kanske jag hinner med det... :)

Haha:p hasse hur mycket poäng hade du som högst inann du blev//blir adlad nu?
 

DeletedUser

Guest
3,781,257 (enligt twstats), otroligt enkelt att se efter.
 

DeletedUser

Guest
Japp det är enkelt men orkade helt enkelt inte:p.
Oj 3miljoner starkt jobbat:)
 

DeletedUser

Guest
1,2 miljoner plockade TCO i somras när jag var på semester... :(
...men det gör inget, jag hade skojigare än att sitta framför en datorskärm. :D

Jag hade sjukt kul i somras, jag plockade dina byar, byar som jag nu har off i som kommer mot dig :)
 

DeletedUser

Guest
Heja hasse!!

Nu har du bara ca 285 miljooner poäng kvar att plocka ;)
 

DeletedUser

Guest
Go Hasse! Skönt att se att någon håller i flaggan fortfarande ;)
 

DeletedUser

Guest
Ebolas och blixsten det var länge sen se jag pratade med i er var i julas när ni tog min byar i k55 som jag har tag tillbaka
 

DeletedUser

Guest
Vad sysslar en del av er i TCO med egentligen? En del attacker är ju lite knäppa...
T.ex varför skickar man enbart 161 murbräckor i ett anfall? Är det fejkattack deluxe? :)
En spelare har skickat tre adelsattacker (varav en var en fullskalig attack med adel) på en av mina byar EFTER att han/hon först deffat upp byn...hehe...tack för hjälpen säger jag bara. :D
En annan spelare skickade adel på måfå...troligen inte fejk eftersom han/hon skickade med 500 spjut...jag hade bara 300 spjut och 500 svärd i byn, men det räckte mer än väl. ;)
 
Topp