TCO vs hasse26

DeletedUser

Guest
Vad sysslar en del av er i TCO med egentligen? En del attacker är ju lite knäppa...
T.ex varför skickar man enbart 161 murbräckor i ett anfall? Är det fejkattack deluxe? :)
En spelare har skickat tre adelsattacker (varav en var en fullskalig attack med adel) på en av mina byar EFTER att han/hon först deffat upp byn...hehe...tack för hjälpen säger jag bara. :D
En annan spelare skickade adel på måfå...troligen inte fejk eftersom han/hon skickade med 500 spjut...jag hade bara 300 spjut och 500 svärd i byn, men det räckte mer än väl. ;)

Låter som det brukar göra när TCO attackerar ;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad sysslar en del av er i TCO med egentligen? En del attacker är ju lite knäppa...
T.ex varför skickar man enbart 161 murbräckor i ett anfall? Är det fejkattack deluxe? :)
En spelare har skickat tre adelsattacker (varav en var en fullskalig attack med adel) på en av mina byar EFTER att han/hon först deffat upp byn...hehe...tack för hjälpen säger jag bara. :D
En annan spelare skickade adel på måfå...troligen inte fejk eftersom han/hon skickade med 500 spjut...jag hade bara 300 spjut och 500 svärd i byn, men det räckte mer än väl. ;)

Vi har aldrig mött något motstånd ;).

Jag förstår dock inte varför du förlorade 6 Offbyar i försvar när mina fejks reste 60h.
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat hasse...
Vi löser rebusar, spelar tvärflöjt, gör helikoptern(dom flesta), rullar splifs och adlar dig.
Bjud upp till dans så kanske vi gör oss mödan att döda dig på att nobelt sätt.





Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: hasse26

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44
Sida 2: 0
Skillnad: 44

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 495,935
Sida 2: 0
Skillnad: 495,935

image.php





(Inget skryt, bara fakta)
 

DeletedUser

Guest
Vi har aldrig mött något motstånd ;).

Jag förstår dock inte varför du förlorade 6 Offbyar i försvar när mina fejks reste 60h.

Men det är ju inte mitt fel att en del av era spelare har tomma byar och andra duckar mina attacker. ;) Jag skickade iväg allt mitt off i hopp att de skulle döda trupper, men de kom tillbaka tomhänta...därför stod dom där i byn och drällde när dina fejks rullade in.
 

DeletedUser

Guest
Ärligt talat hasse...
Vi löser rebusar, spelar tvärflöjt, gör helikoptern(dom flesta), rullar splifs och adlar dig.
Bjud upp till dans så kanske vi gör oss mödan att döda dig på att nobelt sätt.


(Inget skryt, bara fakta)

Jag har slut på off-trupper så det kommer fortsätta stå noll på min sida ett tag till....speciellt eftersom när jag bygger nytt så manglar ni dem i byn...
Jag har inte tid att ducka allt...önskar ibland att jag vore 20-årig student så man hade lite tid över... :(
 

DeletedUser

Guest
Jag har slut på off-trupper så det kommer fortsätta stå noll på min sida ett tag till....speciellt eftersom när jag bygger nytt så manglar ni dem i byn...
Jag har inte tid att ducka allt...önskar ibland att jag vore 20-årig student så man hade lite tid över... :(

Mmm, det är ju precis min poäng! Du spelar dåligt, därför får du inte de anfallen en bra spelare hade förtjänat.
 

DeletedUser

Guest
Mmm, det är ju precis min poäng! Du spelar dåligt, därför får du inte de anfallen en bra spelare hade förtjänat.

Jag kanske spelar dåligt, men de attacker som en del skickar är lite för dåliga tycker jag....för dålig är jag inte...

(Inget skryt, bara fakta) :D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Men det är ju inte mitt fel att en del av era spelare har tomma byar och andra duckar mina attacker. ;) Jag skickade iväg allt mitt off i hopp att de skulle döda trupper, men de kom tillbaka tomhänta...därför stod dom där i byn och drällde när dina fejks rullade in.

Hur många timmar ska du ha på dig för att ducka anfall ;o?
 

DeletedUser

Guest
Jag kanske spelar dåligt, men de attacker som en del skickar är lite för dåliga tycker jag....för dålig är jag inte...

(Inget skryt, bara fakta) :D

Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: hasse26

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44
Sida 2: 0
Skillnad: 44

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 495,935
Sida 2: 0
Skillnad: 495,935

image.php




Vette fan om du ändå inte är SÅ dålig.. Tiden får utvisa ;)
 

DeletedUser

Guest
Men seriöst, tror du fortfarande att alla i TCO skickar adlar på dig?

Nej Danney, hittills bara 13 stycken som adlat byar av mig...du har helt rätt, det borde vara skitenkelt att ducka dessa...

Men Danney seriöst, varför tror du egentligen jag startade denna tråden? Det måste ju vara för att jag vill framstå som seriös i det här kriget... eller? :rolleyes:
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Nej Danney, hittills bara 13 stycken som adlat byar av mig...du har helt rätt, det borde vara skitenkelt att ducka dessa...

Men Danney seriöst, varför tror du egentligen jag startade denna tråden? Det måste ju vara för att jag vill framstå som seriös i det här kriget... eller? :rolleyes:

Uppmärksamhet ? :)
Det är väl alltid kul :D
 

DeletedUser

Guest
Men Danney seriöst, varför tror du egentligen jag startade denna tråden? Det måste ju vara för att jag vill framstå som seriös i det här kriget... eller? :rolleyes:

Jahaaaa, du var inte seriös när du skapade tråden?! Då förstår jag!

Phew! Jag trodde du var helt rabiat!

Då kan vi låsa den här tråden, så kan jag starta en "RIP hasse"-tråd när du är nollad?
 

DeletedUser

Guest
Rank: 2275.
Namn: hasse26
Stam: ROSKOL
Poäng: 0
Byar: 0
Genomsnittlig poäng per by: 0



image.php




Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: hasse26

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 317
Sida 2: 12
Skillnad: 305

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,594,969
Sida 2: 126,860
Skillnad: 3,468,109

image.php



Godkväll
 
Topp