TC tackar för sig...

DeletedUser

Guest
... Efter snart 2 års spelande på v2 så är det tyvärr dags att lämna världen.
V2 var min första värld på TW och jag anser att jag har gjort bra ifrån mig:)

Men tyvärr så har det hänt det grejer på v2 som gjorde att man tappade lusten...
Men kommer göra en sista sak innan jag avslutar kontot, ge Rank 1 spelaren en någorlunda fight, man måste ju förtjäna sin plats^^

Vill tacka alla goda vänner jag mött, har varit otroligt kul att lära känna er=)
Kommer alltid minnas SVIT/MR och DO familjen, kommer alltid stå på eran sida=)

Vill även tacka alla gamla fiender, de som har gått bort och de finns kvar nu, har väl aldrig fått så mycket attacker mot mig direkt och aldrig loosat en by i ett krig^^
Men det har varit kul ändå:)

Får väl säga grattis till TCO eftersom ni har vunnit V2 inom kort iaf, lycka till med att adla upp mina byar i K25;) Lär ta ett tag;)
Kommer finnas på andra världar så försvinner inte helt;)

//TC
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
han ger la fan inte upp, tröttnar man så slutar man :p varför ska det kallas för o ge upp?

han sa ju precis att han kommer ha konflikter med rank 1 snubben också innan han ger sig av.
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Han slutar i ett krig = ge upp. Det är i alla fall så de flesta tolkar det :D
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
han ger la fan inte upp, tröttnar man så slutar man :p varför ska det kallas för o ge upp?

han sa ju precis att han kommer ha konflikter med rank 1 snubben också innan han ger sig av.

I detta läget så anser jag också att han ger upp..
"Dom flesta" av hans vänner i DO ger också upp, (många har redan gett upp) ..
Tyvärr, tråkigt men sant :)
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt för TCO och v2 som värld att många av TCOs fiender väljer att ge upp. Det blir inget stort, vackert och härligt sista krig mellan DO och TCO där den ena stammen slåss till sista byn.

Jag ser det som om att DO lirarna ger upp.
 

DeletedUser

Guest
Ännu en sista töming.... ler stort...

ahh.. men lycka till IRL ofc :p
 

DeletedUser

Guest
Tjaa vad ska jag säga, ni som tycker att jag ger upp får väl tycka det:)

Jag anser att jag avgår med ett bra resultat iaf, kanske inte flaggan i topp men bra iaf:)
 

DeletedUser

Guest
Att skicka all off på en annan spelare och sen trycka på knappen är inget spel man respekterar.
 
Topp