Tankar och funderingar om V 7

DeletedUser

Guest
Måste ju se vad alla andra har för tankar och funderingar om denna V, hur den ska vinnas, vilka har Ally och IAPs med vilka osv osv.

"Feel free to free your mind".... Inga dementeringar här inte, det får dom som kommer känna sig träffade att ta i ryktestråden;)

Så, hur kommer det gå på Värld 7, kommer AN att vinna med hjälp av ATWM eller kommer fler stammar att testa dom stora??

Hur ser ni på saken?
 

DeletedUser

Guest
En konflikt har alltid åtminstone två sidor. men vilka sidor om det blir några sidor är frågan enligt mig.

Men högmod kommer alltid att bli folks fall
 

DeletedUser

Guest
En konflikt har alltid åtminstone två sidor. men vilka sidor om det blir några sidor är frågan enligt mig.

Men högmod kommer alltid att bli folks fall

Bekräftas starkt, har själv kämpat för ett starkt lag, ett alltför starkt lag som vi nästan höll på att förlora på grund av vårt högmod - Sprit v9.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Så, hur kommer det gå på Värld 7, kommer AN att vinna med hjälp av ATWM eller kommer fler stammar att testa dom stora??

Hur ska det gå till?

De står ju på varsin sida och håller AN i handen. För att ett krig värt namnet ska kunna uppstå så måste något band klippas med AN:s knähundar.

För att "vinna" så får de väl ta ett sista krig emot barbarerna... procentsatsen räknas på världens totala antal byar inte bara bebodda. Är ju därför AN är så rädd om sina gråbyar... de ska utkämpa sitt svåraste krig mot dem men inte ens det kanske de kan själva utan att de måste hålla någon annan i handen som tidigare xD
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Hur ska det gå till?

De står ju på varsin sida och håller AN i handen. För att ett krig värt namnet ska kunna uppstå så måste något band klippas med AN:s knähundar.

För att "vinna" så får de väl ta ett sista krig emot barbarerna... procentsatsen räknas på världens totala antal byar inte bara bebodda. Är ju därför AN är så rädd om sina gråbyar... de ska utkämpa sitt svåraste krig mot dem men inte ens det kanske de kan själva utan att de måste hålla någon annan i handen som tidigare xD

läs de senaste uppdateringarna, bb räknas inte längre in i % utan de är alla "aktiva byar" som räknas
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Senaste uppdateringarna är att de ska bearbeta inkommna förslag vilket även ink att bara bebodda byar ska räknas in. Men om de har gjort ett tillkännagivande om att det gått igenom redan får du gärna skriva vart det står.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
fri tolkning
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=19280

Gaffel skrev


"active villages":

Rank 1 stammen byar / sammanlagda antalet aktiva byar = %

V1: 33352/132,000=25%
V2: 58836/101,427=58%
V3: 41052/186,264=22%
V4: 56992/80,969=70%
V5: 22413/53,219=42%
V6: 27409/37,290=73,5%
V7: 23902/96,084=25%
V8: 27071/42,728=63%
V9: 11506/41,996=27%


1. Värld 6 - Blir vår första värld där konceptet introduceras.

2. Värld 4 - Följer tätt på. Inga konstigheter, 70% talar för sig.

3. Värld 8 - Ser er gärna växa till 65% för att konstatera.
4. Värld 2 - Liten bit kvar att fixa.
 

DeletedUser

Guest
AN kan inte vinna denna världen.

Så länge Score finns så...
 

DeletedUser

Guest
Ja AN behöver nog spela länge innan Score krossas.. Eller kanske tvärtom.
 

DeletedUser

Guest
Måste ju se vad alla andra har för tankar och funderingar om denna V, hur den ska vinnas, vilka har Ally och IAPs med vilka osv osv.

"Feel free to free your mind".... Inga dementeringar här inte, det får dom som kommer känna sig träffade att ta i ryktestråden;)

Så, hur kommer det gå på Värld 7, kommer AN att vinna med hjälp av ATWM eller kommer fler stammar att testa dom stora??

Hur ser ni på saken?

Dags att väcka denna tråden igen kanske.... hur går funderingarna hos världsmedborgarna...? Hur kommer slurstriden i Värld 7 se ut och formera sig?

Har ANs stam-strateger redan lyckats?
Hur tänker CORE... egentligen..!?
Tror verkligen UA på sig själva som enhet? Eller är UA bara en skalbolagsstam?
Kommer ExcPh kapitulera i förtid och bli stamhoppare/kontoavslutare eller kämpar de till sista byn?
 

DeletedUser

Guest
de ser ju rätt självklart ut att de kommer bli en slutstrid mellan de 3 stoppstammarna frågan är bara hur rättvist de kommer bli jag hoppas då på en rättvis kamp som kommer dra ut på tiden som wombatkriget:)

:)
 

DeletedUser

Guest
En sak är i alla fall säker. Dannemails kommer inte att få vara med och påverka hur denna världen slutar.:D

Övriga spekulationer överlämnar jag åt er andra.
 

DeletedUser

Guest
En sak är i alla fall säker. Dannemails kommer inte att få vara med och påverka hur denna världen slutar.:D

Övriga spekulationer överlämnar jag åt er andra.
(Har aldrig strävat för det, då jag aktivt valt att spela i en liten fredlig stam och inte gömma mig i en stor feg som vissa andra föredrar)
Har heller aldrig funnit nöje i att kötta små och fredliga grannar som ej kan slå tillbaka ens i teorin hehe)
(Dina gärningar förråder dig Torpeden ;)

Tankar och funderingar kan man ha iallafall! Får vi se några analyser på sista kapitlet för Värld 7?

mvh
 

racemouse

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas att alla på v7 får lite vett i skallen och ger AN vad dom förtjänar.
Det är nog med deras översitar fasoner.

Vi kan slå dem tillsammans!
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Jag hoppas att alla på v7 får lite vett i skallen och ger AN vad dom förtjänar.
Det är nog med deras översitar fasoner.

Vi kan slå dem tillsammans!
__________________

Har poletten ÄNTLIGEN trillat ner? Men nu är det för sent... för de som finns kvar som har kraft att göra något är ju AN:s knähundar.
 

ArmBågeN

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas att alla på v7 får lite vett i skallen och ger AN vad dom förtjänar.
Det är nog med deras översitar fasoner.

Vi kan slå dem tillsammans!

Har poletten ÄNTLIGEN trillat ner? Men nu är det för sent... för de som finns kvar som har kraft att göra något är ju AN:s knähundar.

En liten fråga bara, någon som kommer ihåg att 3 stammar, som typ hette Wombat, G-R och MI.6 som samarbetade mot Nit (AN) och CTWA* (AN/ATWM)? ;)

Då var det visst en till stam som kom in där fast att dem visste att det påskydnade Wombats fall och därmed NiT´s och CTWA*´s snabba expansion. Ni hade en chans att slå hårt mot "ninjorna i öst" men valde istället det för tillfället bättre alternativet för er :p. Så du borde inte klaga Tussen :awsm:
 

DeletedUser

Guest
En liten fråga bara, någon som kommer ihåg att 3 stammar, som typ hette Wombat, G-R och MI.6 som samarbetade mot Nit (AN) och CTWA* (AN/ATWM)? ;)

Då var det visst en till stam som kom in där fast att dem visste att det påskydnade Wombats fall och därmed NiT´s och CTWA*´s snabba expansion. Ni hade en chans att slå hårt mot "ninjorna i öst" men valde istället det för tillfället bättre alternativet för er :p. Så du borde inte klaga Tussen :awsm:

(kolla understuket, Wombat hade ingen som helst kontakt med Mi.6, dock med valhal, och wombat hade ju en chans att adla ut Nit då under en tid NiT hade skickat allt sitt deff till ATWM
 

ArmBågeN

New Member
Reaktionspoäng
0
(kolla understuket, Wombat hade ingen som helst kontakt med Mi.6, dock med valhal, och wombat hade ju en chans att adla ut Nit då under en tid NiT hade skickat allt sitt deff till ATWM

Hahahahahahahahahahahahahahahaha :D:D:D

Fråga bara diplomaterna från Core, AN med flera. Då G-R var fullt med spioner så vet alla som har lite koll att Wombat + G-R + MI.6 bildade vad ngn kallade "treklövern". Ganska mkt delade forum om tex bokningar, deffhjälp och ofc för skitsnack ;)

Och ang valhal så gick i stort sett hela stammen till G-R och det hände ett bra tag innan NiT förklarade krig mot G-R och "treklövern" alla failade ;)

(Badex killen med kollen :awsm:)
 
Topp