Tank

en barn

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan våra kära tw krigare. Nu var TANK här igen och defilerar mot ännu en seger. Come at us brah :awsm:

Frågor på det?

tank.jpg
 

DeletedUser

Guest
Varför är ni så tråkiga och mergar er till sådan storlek? Kriga föfan! Fråga :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hejsan våra kära tw krigare. Nu var TANK här igen och defilerar mot ännu en seger. Come at us brah :awsm:

Frågor på det?

Visa bilaga 1859

Har en fråga! Eftersom ni mergat, är ni säkra på att där inte är en mullvad? Menar... jag hade inte varit så säker :*

Fråga nummer 2: Varför så rädda för att vara mot varandra?

Fråga 3: Varför satt du in en pansarvagn där nere? För att förstärka något budskap?

Fråga 4: Varför skriver du på forumet som om du äger det?

Fråga 5: Vad nickar du?

Fråga 6: Varför skulle just ni vinna?

Fråga 7: Varför är ni riktiga pajaser?

Fråga 8: Varför kommer Pias att klaga på detta?

Fråga 9: Varför satt du "Frågor på detta?" med tjock text?

Där va några.
 

DeletedUser

Guest
Ni verkar redan tro att ni vunnit?

Bra "vinst" genom merge va :) Och att ni gjorde ny stam för att ta bort gamla diplomationer? Bara så jävla lågt ju^^ Vinn med heder ist. Vill bara påminna er att detta är endast början utav världen och ni underskattar många :).
 
Senast redigerad av en moderator:

en barn

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har redan vunnit .. Mergen skedde för att vi ville bli av med udieucry och Felix :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vi har redan vunnit .. Mergen skedde för att vi ville bli av med udieucry och Felix :awsm:

Det ni har vunnit är alla TW spelares skratt om hur pinsamma ni är. Sitter här på forumet och försöker skrämma resterande spelare samt vinna respekt. Men jag har en bättre idé för att få folks respekt. Med tanke på att ni inte får den här så:

Skriv ett långt gnälligt meddelande på facebook och länka till en namninsamling. Skriv att ni vill ha respekt genom en namninsamling. Det är inte nära respekt, men det är det närmsta ni kommer komma.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Grammatik & Språk
Att kommentera andra medlemmars språk eller grammatik är inte tillåtet. Är språket eller grammatiken så pass dålig att innebörden försvinner, rapportera inlägget så en moderator kan ta hand om det.

En liten påminnelse gott folk. Kanske lämpligt att än en gång läsa igenom forumsreglerna.
Kram Pia
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ni kanske klarar av att hålla sams i sandlådan så länge det finns tillräckligt med blåa spadar där:p
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Som vanligt, nya "tw-eliten" ska alltid merga istället för att kriga. Så sjukt tråkigt att se faktiskt. Trodde det fanns någon med stake i Tank, men nejdå.. "Mergehoror är vi allihopa" <- Det borde vara era slagord. För det är exakt vad ni är, synd att ingen faktiskt har respekt för er, som spelare. Annat än er egen lilla fanclub, som ni spelar i. Ni vill verkligen förstöra svenska tw, för att sen gnälla över hur tråkigt motståndet är. Det är standard för er lilla grupp horungar som aldrig lärt sig vad en offby är, utan att läsa guider etc och försöka få andra att lära er spela.

Så sjukt tråkigt att se hur pass dåliga och värdelösa ni faktiskt är.
 
Reaktionspoäng
18
Som vanligt, nya "tw-eliten" ska alltid merga istället för att kriga. Så sjukt tråkigt att se faktiskt. Trodde det fanns någon med stake i Tank, men nejdå.. "Mergehoror är vi allihopa" <- Det borde vara era slagord. För det är exakt vad ni är, synd att ingen faktiskt har respekt för er, som spelare. Annat än er egen lilla fanclub, som ni spelar i. Ni vill verkligen förstöra svenska tw, för att sen gnälla över hur tråkigt motståndet är. Det är standard för er lilla grupp horungar som aldrig lärt sig vad en offby är, utan att läsa guider etc och försöka få andra att lära er spela.

Så sjukt tråkigt att se hur pass dåliga och värdelösa ni faktiskt är.

^ fäLL hahaha
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jadu Wille, från att faktiskt nästan kunnat klassas som en duktig spelare.. har du gått och blivit en mergehora. Som gör allt för en, i allmänhetens ögon, enkel seger. Vad hände med att hata merger etc som du så vackert predikat om förut?
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Jag var med o skapade ursprungliga Tank. Det var en stam som faktiskt, tro det eller ej, spelade rent och vågade stå på egna ben. När jag kom tillbaka till v26 trodde jag det skulle vara ett liknande gäng, men tyvärr hade jag fel. Själv slutade jag v26 samtidigt som Kacka gick ur stammen pga att stora delar av medlemmarna uppförde sig som 5-åringar och sen slutade jag v27 igår till stor del pga denna oerhört fjantiga sammanslagningen. Sorgligt, men det är väl bara .net som går att spela nu för tiden:(

Tack för mig
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt, nya "tw-eliten" ska alltid merga istället för att kriga. Så sjukt tråkigt att se faktiskt. Trodde det fanns någon med stake i Tank, men nejdå.. "Mergehoror är vi allihopa" <- Det borde vara era slagord. För det är exakt vad ni är, synd att ingen faktiskt har respekt för er, som spelare. Annat än er egen lilla fanclub, som ni spelar i. Ni vill verkligen förstöra svenska tw, för att sen gnälla över hur tråkigt motståndet är. Det är standard för er lilla grupp horungar som aldrig lärt sig vad en offby är, utan att läsa guider etc och försöka få andra att lära er spela.

Så sjukt tråkigt att se hur pass dåliga och värdelösa ni faktiskt är.

^ +1

Att man frivilligt döper sin stam till pinsamma 'Tank' förvånar mig mest :thinking:
 

Arm.yourself

New Member
Reaktionspoäng
0
Gör något åt saken istället för att lipa hela tiden?

Komedi att läsa allt som skrivs här.

#Tank <3
 
Topp