Tagg-funktion i stamforumet

DeletedUser

Guest
Tjena alla glada!

Jag skulle vilja ha en tagg-funktion i stamforumet.
T.ex. om man vill att någon eller några speciella spelare i stammen ska läsa ett inlägg man gjort så taggar man spelaren/spelarna i en bb-kod i inlägget, likt [player][/player]-koden.
Om man blivit taggad i forumet kan man få en rapport på det eller att ett litet pop-up fönster visar att man blivit taggad.
Likt dom pop-up fönstren som visas när man klickar upp ett uppdrag.

Denna rapporten eller pop-up fönstret ska också dirigera dig direkt till inlägget så du kan svara eller tacka inlägget.

Förstår ni inte riktigt, skriv här under så ska jag göra mitt bästa för att få det fram tydligare.

Ha en bra dag! :)
 

DeletedUser

Guest
Tog en stund men jag fattar, det låter smart fast jag tycker alla ska läsa forumet hela tiden så jag är helt emot förslaget tyvärr!
 

DeletedUser

Guest
Men det är inte alltid man har tid att läsa igenom allt som står skrivet i alla trådar då man kanske bara surfar in en snabbis på TW för att kolla läget. Eller så kanske det skrivs så mycket att det finns risk för att missa ett inlägg. Då kan denna funktion vara bra.
Jag förstår dig och håller verkligen helt med att alla ska kolla forumet hela tiden.
Detta är inte en jätteviktig ändring men det skulle kunna komma till bra användning tror jag! :)
 
Topp