Tackar för oss, pst still Winning Duh!

DeletedUser

Guest
Vi på Charlie Sheen accountet, Zebastian (Shebbe) & Simon (Simelim) tackar nu för denna värld.

Det har varit en intressant och lärorik resa genom dom här 80 dagarna. Vi har fått träffa nya vänner och fiender som vi kommer ha minne av resten av våra Tribalwars liv.

Vi känner att vi inte längre har någon framtid på världen då våra FINa vänner verkar ha vänt oss ryggen, de som sa att dom skulle hjälpa oss i nöd och lust både offensivt och deffensivt.

Det hela kom som ett slag i vår stams hjärta när FIN sa att dom skulle deffa oss men inte hjälpa oss offensivt! Stammarna hade hjälp varandra länge (nästan sedan världen började från dag ett) så detta baksteg kom som en shock.

Efter ett tag fick vi en till shock när vi såg att ett flertal av FIN spelarna fortsatte att spela vanligt utan att bry sig om kriget, visa som låg nära hjälpte aldrig till med deff, *Stark, Kung Salomon och säkert fler som vi inte laggt märke av.

Detta kanske låter patetiskt men tänker skriva det ändå.

Vill också passa på att tacka hela Swing för ett kort men fint krig, vill också tacka dom som ville fortsätta spela med oss fast demokratin vann (poäng kåtheten). Vill också tacka Sir Herou för ett fint ledarskap fast ni förklarade krig på natten. Sir Herou visade sig också vara en nära granne så vår vänskap kanske fortsätter på andra håll!.


Tyvärr så tycker vi att det inte längre finns några stammar som vi är intresserade av, på grund av vår dåliga mitten placering. Därav har vi inte längre någon framtid på världen!

Vill passa på att tacka små stammarna för alla invites :) och alla goa gubbar jag har träffat på världen!.

Shout out's till:DarkRaven80,Skinsoffa, Dreamus, ViZZan med sin sjuka humor och adeln under skyddet, Pampers, Teh Gow, Overrated Trio, Aladeen, Buckingham, Kronojäveln, Oxy, Lakozz, Mars, Bird Machine, Skip, Kr1lle, JellyBelly, kruxet 22 årets TW fyllo?.


Vi ses på V24!

Charlie Sheen
Zebastian & Simon
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att vi inte är så goda vänner, men jag vill ändå önska er lycka till med vad ni än hittar på.
Hoppas vi möts på v24!:D

//Stampe/Blitz/Aladeen
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Bra lir boys, lycka till i framtiden men tycker ändå inte ni ska ge upp, finns alltid någon stam att gå till och för att citera Henke så är det ju alltid roligast att spela i motgång när det är lite mer utmanande :)

Spontant känns det också konstigt hur många konton som WM lämnade ute i kylan, tror aldrig jag sett att topp 20 konton lämnats utanför när en stam har lösts upp, vore intressant att veta lite varför det blev så extremt många som inte fick följa med...
 

DeletedUser

Guest
Dom tillhörde väll dom FINare familjerna :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Vi på Charlie Sheen accountet, Zebastian (Shebbe) & Simon (Simelim) tackar nu för denna värld.

Det har varit en intressant och lärorik resa genom dom här 80 dagarna. Vi har fått träffa nya vänner och fiender som vi kommer ha minne av resten av våra Tribalwars liv.

Vi känner att vi inte längre har någon framtid på världen då våra FINa vänner verkar ha vänt oss ryggen, de som sa att dom skulle hjälpa oss i nöd och lust både offensivt och deffensivt.

Det hela kom som ett slag i vår stams hjärta när FIN sa att dom skulle deffa oss men inte hjälpa oss offensivt! Stammarna hade hjälp varandra länge (nästan sedan världen började från dag ett) så detta baksteg kom som en shock.

Efter ett tag fick vi en till shock när vi såg att ett flertal av FIN spelarna fortsatte att spela vanligt utan att bry sig om kriget, visa som låg nära hjälpte aldrig till med deff, *Stark, Kung Salomon och säkert fler som vi inte laggt märke av.

Detta kanske låter patetiskt men tänker skriva det ändå.

Vill också passa på att tacka hela Swing för ett kort men fint krig, vill också tacka dom som ville fortsätta spela med oss fast demokratin vann (poäng kåtheten). Vill också tacka Sir Herou för ett fint ledarskap fast ni förklarade krig på natten. Sir Herou visade sig också vara en nära granne så vår vänskap kanske fortsätter på andra håll!.


Tyvärr så tycker vi att det inte längre finns några stammar som vi är intresserade av, på grund av vår dåliga mitten placering. Därav har vi inte längre någon framtid på världen!

Vill passa på att tacka små stammarna för alla invites :) och alla goa gubbar jag har träffat på världen!.

Shout out's till:DarkRaven80,Skinsoffa, Dreamus, ViZZan med sin sjuka humor och adeln under skyddet, Pampers, Teh Gow, Overrated Trio, Aladeen, Buckingham, Kronojäveln, Oxy, Lakozz, Mars, Bird Machine, Skip, Kr1lle, JellyBelly, kruxet 22 årets TW fyllo?.


Vi ses på V24!

Charlie Sheen
Zebastian & Simon

mesar, hoppas ni förlorar på v24
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Bra jobbat ändå, ni växte i mina ögon nu. Lycka till vi ses säkert på 24:an.
 

DeletedUser

Guest
Bra lir boys, lycka till i framtiden men tycker ändå inte ni ska ge upp, finns alltid någon stam att gå till och för att citera Henke så är det ju alltid roligast att spela i motgång när det är lite mer utmanande :)

Spontant känns det också konstigt hur många konton som WM lämnade ute i kylan, tror aldrig jag sett att topp 20 konton lämnats utanför när en stam har lösts upp, vore intressant att veta lite varför det blev så extremt många som inte fick följa med...


Det är helt upp till FINs ledning..
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ja då men då ni tog in flyktingar i er stam så är de väl ert fel att Swing startade krig mot er? alltså man kan säga WM's undergång va ju tack vare Karl-Afred :)

Charlie Sheen jag tycker du inte borde sluta du gör ett bra jobb och du borde forsätta att spela.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Mesut, spill inte skit på Karl-Alfred? En ledare är ingen stam, utan det är stammen, allihopa, som gör ledaren.

Ledningarna gör nog vad de kan för att alla som spelar i stammen skall lyckas, men ibland så går det inte, och då skall man inte skylla på ledningarna. Trvis man inte så slutar man eller så byter man stam, och när man gick med i stammen så har man gjort ett eget fritt val, man har sig själv att skylla om det går åt &%&%¤/&%/&/&/.

Karl-Alfred och de andra i ledningen har gjort ett bra jobb, men denna gång så räckte det inte hela vägen på grund av olika saker, och vi får väl anta att de "lärt av sina misstag", till nästa värld. Man måste våga misslyckas för att utvecklas och bli en vinnare.

Heder till er på Charlie Sheen kontot, bra jobbat och lycka till//Cribba
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Bra lir boys, lycka till i framtiden men tycker ändå inte ni ska ge upp, finns alltid någon stam att gå till och för att citera Henke så är det ju alltid roligast att spela i motgång när det är lite mer utmanande :)

Spontant känns det också konstigt hur många konton som WM lämnade ute i kylan, tror aldrig jag sett att topp 20 konton lämnats utanför när en stam har lösts upp, vore intressant att veta lite varför det blev så extremt många som inte fick följa med...

Det är flyktingar du snackar om, WM losade o även om man upplöser stammen efter det så är det flyktingstatus på spelarna om inte annat förhandlats fram mellan de två krigförande stammarna. Vilket det INTE gjorts i detta fall. Gammal TW-krigsregel som ska gälla fan än idag.

Förr var det ofta en princip för varje stam att INTE ta in flyktingar, men nu är det ta mig fan tvärom, nåt storartad så man kan fortsätta sitta uppöst på baldakintronen o glänsa.:(
 

DeletedUser

Guest
Haha om ni bara visste vad som föregick i WM skulle ni inte sitta här och kommentera om dittan och dattan som ni inte vet något om. Men ja tänker inte hänga ut folk...
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Haha om ni bara visste vad som föregick i WM skulle ni inte sitta här och kommentera om dittan och dattan som ni inte vet något om. Men ja tänker inte hänga ut folk...

Personligen så skiter jag högaktingsfullt i vad som hände eller inte hände i WM, tänker inte heller kommentera ditten eller datten heller.
Kan bara konstatera fakta:
SWING och WM krigade, WM losade, flyktingar uppstod och en stam som som tar in flyktingarna med glädje. Skit gjort!!!
 

DeletedUser

Guest
Jaha verkar som FIN anfaller gamla WM spelare fast det knappt gått några dagar sen vi upplöstes, FEGA J*VLAR!
 

DeletedUser

Guest
Tack för denna tid Charlies ;)

Och än mer tack för dina ord, det värmer gött :)

Får ta och se till att "Swinga några bägare" på Olles sen när ni snart passerar åldern för det ;)
 
Topp