DeletedUser
Guest
Vill bara tacka för mig då mitt spel sug är borta och jag inte längre finner TW roligt så har jag bestämt mig för att sluta spela.
Mitt konto kommer därför att bytta spelare, samt ledningen i NbNp kommer förändras lite.
Som det säkert har märkt så börjar det bli lite kaos i NbNp villket råder på min inaktivitet och jag vill inte att stammane ska gå under pga att jag inte är aktiv och sköter saker så jag har nu gjort jag kan för stammen och hoppas på att det blir en ny aktiv ledning.
Jag vill tacka alla spelare som spelat med i NbNp, för tillsammans har vi haft det kul och vi har kämpat väll
Sen hatten av till Gnägg som bjudit på bra med mottstånd, tack för en god match
v20 var till 90% min sista värld på .SE så får se om .NET lokar dit mig.
Kommer att finnas på forumet ett litet tag till, och kan även tänka mig att göra signs till folk som vill.
Lite saker som jag gjort.
Aja tack för mig och lycka till alla stammar nu
Blir intressant att se vem som vinner v20.
MVH/)Timm
Mitt konto kommer därför att bytta spelare, samt ledningen i NbNp kommer förändras lite.
Som det säkert har märkt så börjar det bli lite kaos i NbNp villket råder på min inaktivitet och jag vill inte att stammane ska gå under pga att jag inte är aktiv och sköter saker så jag har nu gjort jag kan för stammen och hoppas på att det blir en ny aktiv ledning.
Jag vill tacka alla spelare som spelat med i NbNp, för tillsammans har vi haft det kul och vi har kämpat väll
Sen hatten av till Gnägg som bjudit på bra med mottstånd, tack för en god match
v20 var till 90% min sista värld på .SE så får se om .NET lokar dit mig.
Kommer att finnas på forumet ett litet tag till, och kan även tänka mig att göra signs till folk som vill.
Lite saker som jag gjort.
Aja tack för mig och lycka till alla stammar nu
Blir intressant att se vem som vinner v20.
MVH/)Timm