Tackar alla !

DeletedUser

Guest
Tackar alla Rawr spelare & NbNp spelare ni är härlig gäng, inte roligaste världen de håller nog många med om.
men kul ändå att alla orkade lite i slutet hehe :)

tråkigast mest va sebben (michelingubbe) va tvungen köra lite fult genom katta skiten ur mig i slutet.
Har funnits många bra stammar på v20.

sen så klart söta lawliet ska man tacka för en jobbig jävel när man kriga när han körde i gnägg :awsm:

sen tackar man också fireside muppen, du orkade inte mycket i slutet men du gjorde innan och va härlig spelare köra med och förblir så!

Tackar speciellt start som gick med i rawr och gjorde mycket skit även om inte många lyssnade på honom, han gjorde sin bästa du är den största muppen jag har sett ( ärlig talat ).

//frälsning
 
Senast redigerad av en moderator:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hej mesut :p

Du kan va en mupp!


Bra krigat!
Mvh
 
Senast ändrad:

någonisverige.

New Member
Reaktionspoäng
0
Vill också passa på att säga hejdå!
Har inte varit den roligaste världen men varit trevligt att spela med NbNp och Rawr!

Tack:cool:
Någonisverige.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Åsikten kring denna världs stängning är kluven... Värdiga vinnare, hmm, vet inte, hade nog hellre sett ett krig än det här om jag ska vara ärlig.

Jag tackar främst Grundbulten, Danne, Lakozz, Pepe 1 och Salomo för en god match, då ni var svårast att möta enligt mig. Ingen bör dock känna sig utelämnad, ni gjorde alla ett bra jobb.

Tackar även alla de som stred vid min sida i Gnägg, ni var ett härligt gäng... även fast det nu var ganska längesen detta krig var igång så vill jag ändå se det som det krig som avgjorde vilka som skulle vinna världen.

Mvh,
Lawliet.
 
Topp