Tack kära V10 och NBnP!!

DeletedUser

Guest
Tiden har kommit då de blev dags att lägga stridsyxan på hyllan!!

Jag vill härmed passa på att tacka samtliga spelare i V10 för den tid ni givit mig, fiende som medspelare! Inga namn ingen glömd!! Ni vet vilka ni är!

Jag vill oxå passa på att tacka NBnP för den tid de givit mig och så mycket roliga skratt som jag har fått. Dock har jag kommit fram till beslutet att ge upp nu då det helt enkelt visat sig att jag kan stå emot vad som helst.

Observera att de inte är brist på motstånd utan att tiden helt enkelt har haft sin lilla gång. Med detta vill jag tacka er alla och hoppas att vi syns snart igen...jag kommer gadda ihop ett par goda vänner och starta om i en annan värld...men de blir nog efter sommaren!

Peace till er alla och tack för att ni gör detta spel så otroligt roligt!

Vänligen BlueBull aka Bullen
 

DeletedUser

Guest
Du var en av de få som dög i NBnP ;)
Hoppas vi ses i en annan värld :D
 

DeletedUser

Guest
Kommer sakna dig här på v10 BB, hoppas vi hörs av något mer i framtiden.
Lycka till IRL. Och ha en underbar sommar nu!
1245.gif


Sommar

/Black
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jadu BlueBull, vi hade våra roliga tillfällen! :D Både bra och dåligt för båda oss, hade inte många akademier där ett tag men sen hade du inte många fulla offbyar ett tag senare ;) Jag kommer sakna dig i alla fall! :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag tackar för tiden ihop med dig likväl som tiden vi slogs emot varandra :)

Ha en awesome sommar och som sagt, vi hörs kanske irl ;)
 

DeletedUser

Guest
Först så vill jag tacka dig för alla samtal mellan oss tidigre på denna värld och dina goda råd, även vilken kämparglöd du har visat under tidensgång, hoppas att det håller i sig för dig på kommande världar

Lycka till och njut av sommaren :awsm:
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att du slutar/slutade. Hade varit trevligt att faktist kriga mot dig lite också. :) Speciellt efter att du hade varit så kaxig! ;D

Men förstår dig, på sommaren är det inte alla som har tid med att sitta och döpa om 1000-tals attacker skickade av no-lifers över hela dagen och natten. Men ha en trevlig sommar så kanske jag får en ny chans att kriga mot dig på riktigt sen. ;)

mvh.
Wolffie
 

DeletedUser

Guest
lite sent x) men hejdå blåbullen!!!!! hoppas du njuter av många måltider med köttfärsås och spaghetti alá gam ;) <3
 
Topp