T:V:W Vs Sprit

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Kära Läsare Av V.9,


Tiden är inne för vad som lär vara det slutgiltiga kriget här på V.9. Samtliga topp stammar strider nu, mer eller mindre, mot WoS och Sprit.
Jag tycker inte att Sprit skall kalla detta ett fegt drag av oss. Innan dom anklagar oss eller andra stammar för att vara fega, bör de fundera över hur de gått tillväga tidigare i V.9's historia. Minst sagt, så är det inte direkt ärligt spel som dom har bidragit med.

Vi har helt enkelt inte tid med något långdraget krig mot WoS - samtidigt som Sprit skulle röja undan alla övriga hot här på V.9. I slutändan så har WoS och Sprit en alltför stor förkärlek till varandra, därav skulle allt sluta med att dom mergar. Tragiskt, men sant.
Att WoS sedan skickar rens på våra byar uppe i K46 och K36 gör saken mycket lättare för oss, ty dessa rens var garanterat gjorda för Sprit.

Sprit får helt enkelt kalla oss dumma, fega, eller ja, kalla oss vad de vill. Hursom tar vi inte åt oss, med tanke på deras historia. Vi vill helt enkelt inte att denna värld skall sluta upp som alla andra tråkiga världar; vinst genom merg. Därför ger vi Sprit en sista utmaning.

Oddsen talar säkerligen för Sprit och WoS i detta krig. Men vi väljer som sagt att göra allt vi kan för att göra denna värld så rolig som möjligt. Bättre läge att rubba Sprit än så här skulle vi, trots ett stundande krig mot WoS, inte få.

Nu återstår bara att önska alla inblandade parter en god jaktlycka.


För Övrigt, har vi en hälsning från Pimppii till Sprit:
20s7eqs.jpg



Med Vänligaste Hälsningar,
The Veteran Warriors.
http://www.wix.com/DarkMessenger/The-Veteran-Warriors
 

DeletedUser

Guest
Lycka till.
Måste ju dock säga att jag hejar på Sprit ;)
 

DeletedUser

Guest
Kära Läsare Av V.9,

Sprit får helt enkelt kalla oss dumma, fega, eller ja, kalla oss vad de vill. Hursom tar vi inte åt oss, med tanke på deras historia. Vi vill helt enkelt inte att denna värld skall sluta upp som alla andra tråkiga världar; vinst genom merg. Därför ger vi Sprit en sista utmaning.

Nu återstår bara att önska alla inblandade parter en god jaktlycka.


Med Vänligaste Hälsningar,
The Veteran Warriors.
http://www.wix.com/DarkMessenger/The-Veteran-Warriors


Kul att ni säger att ni inte vill att V9 ska sluta som andra världar -genom megre;)
Så om ni slår oss, hade ni tänkt att splittra er?
 

DeletedUser

Guest
Det blir ju inte vinst genom merge då? Det blir vinst genom krig.

Ni antog att Sprit och WoS skulle megra när alla andra var borta.
Nu har ni slått ihop er till en stam - 3 blir 1.

"Ni tar ut Sprit och WoS-Vinner V9"


Sprit och WoS tar ut alla andra stammar, eventuell megre(Inget jag kan svara på) - Vinner V9


Skulle vi vinna så blir det ju också vinst genom krig då vi har tagit bort x antal stammar och sen en eventuell megre(Återigen inget jag kan spekulera om).


But anyways, Happy hunting:)
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Vi krigar som en stam, ni krigar som 2 stammar, i slutändan kommer vi fram till ett resultat - jag har rätt :)
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
riktigt oväntat, älska kartan och bra skrivet floonky. Komigen nu tvw, kötta!!!!
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Vi krigar som en stam, ni krigar som 2 stammar, i slutändan kommer vi fram till ett resultat - jag har rätt :)

Hahahaha. Jag måste fan revidera mitt tidigare uttalande.

bb + tvw = 1 merge

sen är amox kvar.......

you figure it out.


Jag glömde visst bort bb + sp7, eftersom sp7.

Om man vet något om tw så vet man att mergar aldrig fungerar optimalt. Trippelmergar däremot, dom är kanon. Dom gamla b-b:arna får gärna intala sig själva att det var ledningen i EDTs fel att det failade förra gången, men vi vet ju alla att ni helt enkelt inte klarade trycket.

Ska bli intressant att se hur länge det håller denna gången. Blir bra när floonken, eryylwen, aremakki och pimppii ska börja ta rätt beslut. Får vi inte se en merge med AmoX också, btw?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26

Ja, jag är skitarg. För detta såg man inte komma från 402 mils avstånd. Jag menar, det klart T:V:W inte vill ha ett långdraget krig mot WoS när dom kan springa igenom oss istället. Som en sann mästare i logisk följd kan jag definitivt inte se några problem i deras logiska följd.

Modus ponens, direkt ur handboken!
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker det är lite modigt gjort att kära tvw, så jävla sköna:awsm: pimppii, nu får du allt upp till öronen;)<3
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
jag tycker det är lite modigt gjort att kära tvw, så jävla sköna:awsm: pimppii, nu får du allt upp till öronen;)<3

Du har en poäng. Låta b-b, sp7 och FRAMFÖRALLT AmoX kriga mot oss ett bra tag, för att själva sitta å slöa mot ett WoS som latar sig. Jo, du har rätt, det är ganska modigt med stora allianser och backstabs.
 

DeletedUser

Guest
Dom gamla b-b:arna får gärna intala sig själva att det var ledningen i EDTs fel att det failade förra gången, men vi vet ju alla att ni helt enkelt inte klarade trycket.

Wait, please say that again?!
Vi kan intala oss hur mycket vi vill om vad som hände under EDT-eran... Men vi har aldrig intalat oss själva att det berodde på ledningen.
Sen lyckades vi ju ganska bra vi från A-lag att pressa på er i Sprit, det är inget ni kan stå och förneka. Sedan fanns det ju inte heller något tryck från eran sida i den frågan.

Totally offtopic!

Åter till the real deal.
Jag är nöjd. Följer mina bröder i vått och torrt.
Lycka till alla parter.

B-B in my <3



Och seriöst, ofta ni håller på att tjafsar om alla dessa jefla mergar... -.-
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Du har en poäng. Låta b-b, sp7 och FRAMFÖRALLT AmoX kriga mot oss ett bra tag, för att själva sitta å slöa mot ett WoS som latar sig. Jo, du har rätt, det är ganska modigt med stora allianser och backstabs.

well, du kan juh inte förvänta dig att v9 går helt enligt dina planer. Tw är ett krigar spel och nu är det totalt världskrig på v9 så jag längtar efter ljuva stats imorgon :) sitt inte uppe för länge eggeh :awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp