T:V:W vs AmoX

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Allt började med attacker, mängder av off byar som riktades mot T:V:W's nytagna byar i K35. De påstod att vi tog byar i deras "revir", faktum var att orsaken till att vi adlade dessa byar var att vi var ute efter våra dåvarande fiender, nämligen PBL...
Vilket leder oss till ännu en kraftig faktor till krigets utbrott. AmoX tog efter dessa attacker in ett antal spelare från PBL som alltså var våra fiender.

Nu har vi med andra ord inget annat att göra, än att förklara krig mot AmoX. Med tanke på allt detta kan de knappast ha räknat med annat, så troligtvis är de redan redo för oss. AmoX har helt enkelt inte gett oss något annat val än att gå ut i krig.

T:V:W påbörjar härmed vår offensiv mot Amox, och stammarna befinner sig härmed offentligt i krig. Även om AmoX då mer eller mindre redan påbörjat kriget.

Samtliga medlemmar från T:V:W önskar all lycka till våra fiender i AmoX, och hoppas nu på ett härligt köttande!


Med Vänligaste Hälsningar,
Ledningen T:V:W.
 

DeletedUser

Guest
God luck! And må the best sida vinna the krig! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jaha då va det dags igen? Har ju nästan suttit och väntat på det ;)
 

DeletedUser

Guest
Precis, du kunde inte förvänta dig något annat heller :)

Nej faktiskt så hade jag inte det... Men är däremot förvånad över att det tagit så lång tid bara och är även förvånad över att ni slutade attackera mig i samband med att jag bytte stam :)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr har vissa aktuella dröjsmål försenat detta krig.
 

DeletedUser

Guest
haha största fail stamen på V9 T:V:W ska visst ut i krig mot lite större motstånd denna gång, jag slår vad om att det här kommer att ta drygt 2 veckor innan T:V:W ger upp ;)

lycka till båda stamar
 

DeletedUser

Guest
Äntligen

finally vaknar T:V:W ;) Jag har personligen väntat länge på att se ngt hända då det "stora" kriget mot D E generellt sätt, som pågott i denna värld varit en flopp i mina ögon. Nu hoppas jag på ett schysst krig mellan parterna och ser ifram imot dom bästa rapporterna på länge i externa forummet :awsm:

Lycka till T:V:W nu vill vi alla se ökad OBA :p
 

DeletedUser

Guest
haha största fail stamen på V9 T:V:W ska visst ut i krig mot lite större motstånd denna gång, jag slår vad om att det här kommer att ta drygt 2 veckor innan T:V:W ger upp ;)

lycka till båda stamar

Jag tänker inte argumentera om detta och ge dig en rejäl kommentar, du kommer nog märka själv hur detta krig kommer se ut om några veckor..
 

DeletedUser

Guest
finally vaknar T:V:W ;) Jag har personligen väntat länge på att se ngt hända då det "stora" kriget mot D E generellt sätt, som pågott i denna värld varit en flopp i mina ögon. Nu hoppas jag på ett schysst krig mellan parterna och ser ifram imot dom bästa rapporterna på länge i externa forummet :awsm:

Lycka till T:V:W nu vill vi alla se ökad OBA :p

Vi kommer inte göra dig besviken!
 

DeletedUser

Guest
Försvarare: ******
Destination: ****** (667|490) K46

Kvantitet: 273 1193 3659 492 1729 141 4 56 0 0
Förluster: 273 1193 3659 492 1729 141 4 56 0 0

Det är härligt i alla fall att ni kör blandbyar, har flera såna här rapporter :)
 

DeletedUser

Guest
Finns lite anledningar till det om du tittar på vissa Amox spelare har skrivit :)

Var mer ett bevis att de har fel.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tänker inte argumentera om detta och ge dig en rejäl kommentar, du kommer nog märka själv hur detta krig kommer se ut om några veckor..

haha du jag är inte AmoX spelare jag är en gammal PBL lirare och ja det tog ett tag för er att ta ut en liten plutt stam på 2M ;) ni klarade det inte ens
 
Topp