T-Bag vs EDT

DeletedUser

Guest
God dag alla krigare.

Snart helg och varför inte festa till det med ett krig?

Här med förklarar T-Bag krig emot EDT

Bättre sent än aldrig..
 

DeletedUser

Guest
vissa av dem. men lika bra att hjälpa till att rensa skiten som är kvar går fortare då så man kommer vidare i spelet
 

DeletedUser

Guest
Ja felet?
Sprit har rensat hela edt tids fråga innan sprit tar byar..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att AoM lägger ner kriget mot EDT alliansen. Så det lär säkert inte bli ngn skillnad då AoM lämnar det kriget och T-bag ersätter automatiskt AoM :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Var inte meningen att vi skulle komma in så sent heller. mycket inaktivitet och internadling har gjorts. thats why och sprit är väl medvetna om detta så :)
 

DeletedUser

Guest
Var inte meningen att vi skulle komma in så sent heller. mycket inaktivitet och internadling har gjorts. thats why och sprit är väl medvetna om detta så :)

Det där har du sagt sen kriget med smisk? och det var typ 6 månader sen nu...
 

DeletedUser

Guest
jaa. inaktivitet kan väll vara hur länge som hälst om jag inte minns fel.. vi har bara inte haft ork och diverse. men vi är tebax.. och det med smisk så var det faktist så att vi låg i krig från början med alla dem. sedan fick vi hjälp om jag inte minns fel.
 

DeletedUser

Guest
EDT blev splittrade och nu kommer alla adlas som flyktingar.......

Snacka om TOTAL fail!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Varför försöka klara sig undan sprit?
Om man inte kämpar till döden möter man döden ändå... sprit+wos+aom+Tbag+Koh (hette dom de?) och kanske någon till adlar ju upp alla spelarna som gör motstånd.
Sen om sprit inte lägger av lär deras allierade bli adlade med :)
 

DeletedUser

Guest
Fan , vår allians börjar bli stor..
Vet du vilka vi har mer ? Jag har nog inte någon direkt koll på det här, känner jag.

Dock fattar jag inte vad sprit o alla coola stammar vi var allierade med hade med t-bag vs. edt att göra , men det är ett senare problem.. :)
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Snart har vi blivit en riktigt fin familjestam med Sprit <3

Lycka till T-bag, även om det med största säkerhet inte kommer behövas, annat än frenetiskt myntadlande.
 

DeletedUser

Guest
haha

Ett stort lycka till ska ni ha T-bag. Må bäste man vinna. :rolleyes:
 
Topp