sydost??

DeletedUser

Guest
Jag är mest nyfiken på diplomatin i K55.. Undra om alla stammar där redan är allierade med varan eller om de kommer bli nått krig.

Känns som TMNT, LCN, TQON är sånna stammar som bara spammar allianser kors o tvärs och G/S, Arwen, LEGO kan ha nån pakt sedan långt innan världen startade. Annars blir de nog intressant om två premade stammar bara råkade hamna så nära varan och de kommer i luven på varan =)

Utanför K55 undrar jag även varför clones och wank bor så nära varan.. är det en framtida merge eller misstag?

Häller ej med dig där att vi i TMNT har många allierade ;)
 

DeletedUser

Guest
Det börjar bli hysteriskt kul att kolla på rapporter :D

En kille med c.a 200 poäng mer än mig
(jag har c.a 290 p) blir utklassad av mina yxor samtidigt som hans spjut tar självmord
när dom slåss mut min mur :)
 

DeletedUser

Guest
kan medela att efter som kriget mellan oss och G/S skappades av ett missförstånd så kommer vi har IAP från och med nu.
 

DeletedUser

Guest
kan medela att efter som kriget mellan oss och G/S skappades av ett missförstånd så kommer vi har IAP från och med nu.

Kalla det inte krig -.- .. Ni stod på era knän och bad om att vi skulle sluta attackera, Tur för er att vi har snälla diplomater.:cool:
 

LillSkruttet

New Member
Reaktionspoäng
0
Kalla det inte krig -.- .. Ni stod på era knän och bad om att vi skulle sluta attackera, Tur för er att vi har snälla diplomater.:cool:


kan nog inte hålla med dig där när jag läst vad som skrivits=)
för om du säger att vi stod på våra knän då tro jag du ligger å drömmer=)
 

DeletedUser

Guest
Våra diplomater fick ett brev som bad oss om att sluta attackera er ;)
 

DeletedUser

Guest
vilka då? det är väll bara G/S Arwen LEGO och TEMPEL?
 

DeletedUser

Guest
Har ingen koll men är det samma Tempel som på v4 så är det inget att oroa sig för precis, går att köra över med ett par halvdassiga anfall och kordination behövs ej.
 
Topp