sydost??

DeletedUser

Guest
Har ingen koll men är det samma Tempel som på v4 så är det inget att oroa sig för precis, går att köra över med ett par halvdassiga anfall och kordination behövs ej.



japp det är vi från w4 med nya spelare;)

var det så lätt? först hade vi stammen VVV på oss i några dagar och ni avbröt Iap med oss och gick mot attack.


VVV var rankad 2an och vi var rankad kanske 19?

Och VVV var stark i kontinentet vi försvarade oss och förlorarde mängder med trupper och ganska många byar;)

Sen ni Lilja som var rankad 8:an? och attackerade oss då fråga jag hur ska vi klara oss när en stam på rank 2 attackerar oss sen ni?
 

DeletedUser

Guest
Min uppfattning bygger på redan tidigare erfarenheter, som ni kanske märkte var inte jag delaktig i kriget mot er direkt, visst skickade nått fåtal anfall och lyckades faktiskt ta ett par byar..

Men som sagt min uppfattning om er som stam bygger på det jag lärde mej om er innan, och ni håller tyvärr inte den standard som krävs för att överleva längre in i spelet, kanske ni har större tur med bra spelare denna gång men tror ni kommer få det svårt ändå.
 

DeletedUser

Guest
så svårt var det inte;) Det var jo bara tråkigt att ni attackerade oss efter VVV då vi hade inget att försvarade oss med
 

DeletedUser

Guest
Men nu snackar vi inte om det för det är en ny värld;)

Nya stammar nya spelare;)

i k55 så tro jag att RAW! och G/S kommer att komma långt men det finns några andra bra stammar i k55;)


Det är bara vänta och se;)
 

DeletedUser

Guest
så svårt var det inte;) Det var jo bara tråkigt att ni attackerade oss efter VVV då vi hade inget att försvarade oss med

Mina erfarenheter är precis som Nallekalles att Tempel is shit =)

Men ni ligger säkert iaf TOP #1 om en månad, GL!
 
Topp