Swing VS WM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Jadu Carlie ^^

Vart ska du deffa när Pampers körde sin mytomspunna Kamikaze-Kackadua-DumDum offensiv idag på dig då? ^^

Åh, såna är guld! Nu vill jag ju köra en sån jag med :)

Inget är ju roligare än att sitta och katta ned folks byar, är det lugnt för alla WM & Swingers om jag hoppar in, ingen blir väl sur sålänge jag kör 50/50 d.v.s. kattar ned lika mycket på båda sidor & kanske en (eller tio) extra anfall på pampers bara för skojs skull?

Kör du smedja eller farm förresten? Själv gillar jag att anfalla lergroparna.

För övrigt verkar det se ut som ett intressant krig som båda parter har en bra chans att ta hem. Dock är jag väl lite skeptisk till själva anledningen till att det blev av. Känns lite som att Swing bara fabrikerat en orsak för att få hoppa på WM. Men men är ju ändå ett krigsspel så varför inte...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Åh, såna är guld! Nu vill jag ju köra en sån jag med :)

Inget är ju roligare än att sitta och katta ned folks byar, är det lugnt för alla WM & Swingers om jag hoppar in, ingen blir väl sur sålänge jag kör 50/50 d.v.s. kattar ned lika mycket på båda sidor & kanske en (eller tio) extra anfall på pampers bara för skojs skull?

Kör du smedja eller farm förresten? Själv gillar jag att anfalla lergroparna.

För övrigt verkar det se ut som ett intressant krig som båda parter har en bra chans att ta hem. Dock är jag väl lite skeptisk till själva anledningen till att det blev av. Känns lite som att Swing bara fabrikerat en orsak för att få hoppa på WM. Men men är ju ändå ett krigsspel så varför inte...

:D hahahahaha

Kamikaze-Kackadua-DumDum offensiver är effektiva saker och irriterar som fasen :D hahaha
 

DeletedUser

Guest
äsch, alla vet ju att kronofogden är bäst på världen
 

DeletedUser

Guest
"Kamikaze-Kackadua-DumDum offensiver"

Dem skall man komma ihåg ^^
 

DeletedUser

Guest
"Kamikaze-Kackadua-DumDum offensiver"

Dem skall man komma ihåg ^^

Har bara lärt ut dem till Mars än så länge... Inte för att jag kommer ihåg hur, när & varför jag lärde honom det ^^

Men annars är den enda lärlingen Charlie Sheen än så länge :)

Mycket trevlig lärling som jag valt att använda "den hårda vägen" på i skolbänken :D

Frågan är: Vem mer vill gå i skolan på sommaren? :D
 

DeletedUser

Guest
Oboj ^^

Skulle inte lärt dessa herrar detta O_O

But but... Galaxy can be saved...

There is another Sky..walk..eeeeeerrrr......
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag saknar mina 250+ inkommande alla innehållande 5 spej :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tycker WM spelarna är lite väl kaxiga för att inte ha tagit nån by och behållt än...
 

DeletedUser

Guest
Snipa adlar är väl det lättaste som finns på den här världen -.-
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp