Swing VS WM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu är kriget över mellan Swing och f.d WM.
WM upplöstes och därmed vann Swing kriget.
 

DeletedUser

Guest
Ledningen räddar sitt "skinn" och överger sina medlemmar :O?
 

Grodan Blå

Member
Reaktionspoäng
0
Kasta så mycket smuts ni vill, men ni vet fortfarande inte vad som sker bakom kulisserna och de riktiga anledningarna. Tack för mig och grattis till er första vinst på denna värld :)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Kasta så mycket smuts ni vill, men ni vet fortfarande inte vad som sker bakom kulisserna och de riktiga anledningarna. Tack för mig och grattis till er första vinst på denna värld :)

Men då kan väl du återge fakta och sanningen som om vad som sker bakom kulisserna o "de riktiga anledningarna" så alla vi okunniga och ovetande får veta så inget smuts kastas.

Tackar o bugar för gratulationerna. Men tradigt som fan o se en ny flyktingmottagning bildas på V23.
 

DeletedUser

Guest
Vill passa på och tacka alla för ett roligt krig, fast jag var mest med i kulisserna, bra jobbat hela Swing!

Vill också ge en applåd åt Skinsoffa och Darkraven för sitt duktiga snipande ;).
 

DeletedUser

Guest
En blind guldfisk skulle kunna snipa på den här världen -.-
 

DeletedUser

Guest
Hej kära vänner.

Jag tänker hålla detta kort.

Under en tid nu har vi kämpat tillsammans, skrattat tillsammans och levt i harmoni tillsammans. Nu är det tyvärr dags för slutet och dags för oss att gå skilda vägar (?).

Under en tidsperiod har jag suttit ensam i ledningen, försökt hitta de vägar som har varit bäst att gå för oss alla. Har alltid värnat om stammens bästa och inget annat. Kämpat för oss och suttit i långa diskussioner för att ge oss bättre villkor och utgångslägen, planerat och tänkt hur mycket som helst.

Som ni alla vet så har vi blivit indragna i ett krig mot Swing bland annat. Något som inte alls var meningen, och jag vill inte peka finger men det skedde inte alls som det var planerat. Men det är en helt annan historia.
Det satte oss i en situation som inte alls var tänkt att ske, även om en konflikt med Swing med all säkerhet skulle vara oundviklig i framtiden.

Vi var inte alls redo för krig, det erkänner jag.
Vi har stort bristande engagemang och många som varken aktiverar sig i skype eller forumen. Det har också lett till ett dåligt engagemang i kriget. Men trots allt har det funnits ljus i tunneln. Det har funnits personer här som har kämpat något så otroligt bra, och det kommer jag och säkerligen ingen annan glömma.

Kort sammanfattat, vi har ett bristande engagemang och många inaktiva. Spelare som inte aktiverar sig och en hel drös som har KÖ i flera dagar och spelare som slutat/slutar.

Ni får tycka hur illa ni vill om mig, men ingen kan leda en stam med endast ett fåtal spelare ordentligt aktiva mitt i ett krig. Speciellt inte när man är ensam officiell ledare, även om jag haft en del hjälp.
Så skyll inte på mig, och ni är nu välkomna att söka er vidare till andra stammar eller starta något eget.
Men WMs tid är kommen.

Jag är ledsen, detta var inget jag ville.
Detta är mitt sista officiella uttalande som ledare i WM.

Tack alla för denna tid och stor eloge.

Med vänliga hälsningar Karl-Alfred



Detta värkar vara Kalles förklaring till varför dom upplöstes.
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Vi var inte alls redo för krig, det erkänner jag.
Vi har stort bristande engagemang och många som varken aktiverar sig i skype eller forumen. Det har också lett till ett dåligt engagemang i kriget. Men trots allt har det funnits ljus i tunneln. Det har funnits personer här som har kämpat något så otroligt bra, och det kommer jag och säkerligen ingen annan glömma.

Kort sammanfattat, vi har ett bristande engagemang och många inaktiva. Spelare som inte aktiverar sig och en hel drös som har KÖ i flera dagar och spelare som slutat/slutar.

Ni får tycka hur illa ni vill om mig, men ingen kan leda en stam med endast ett fåtal spelare ordentligt aktiva mitt i ett krig.


Aktiv i krig...? Jag tror inte varken jag (Arctic) eller Sneeky har fått en enda ink av dig från krigsstart.

Hade ju egentligen inte väntat mig så mycket mer med tanke på den diplomati du för/-de, påvisar att du inte är redo att leda en stam och kanske borde börja spela Sim City istället.


Bra jobbat Swing. Detta blev en enkel vinst för oss, som väntat. :)
 

Grodan Blå

Member
Reaktionspoäng
0
Aktiv i krig...? Jag tror inte varken jag (Arctic) eller Sneeky har fått en enda ink av dig från krigsstart.

Hade ju egentligen inte väntat mig så mycket mer med tanke på den diplomati du för/-de, påvisar att du inte är redo att leda en stam och kanske borde börja spela Sim City istället.


Bra jobbat Swing. Detta blev en enkel vinst för oss, som väntat. :)

Jag har nyss köpt det. Passar mig bättre. :p
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ge creed till de som gjort ett fint jobb med snipandet. Visst är det kanske lätt som en plätt i denna värld men det som fortfarande krävs är aktivitet och intresse.. Väll krigat, ni vet vilka ni är i WM som ska ta creed. Det är för mig personligen de fiender som verkligen krigat väll som jag kan se mellan fingrarna (jag personligen) men övriga ska veta att jag är en långsint adelskåt player!

Nu vill jag dock inte beblanda in andra stammar i denna tråd men som uppmaning och med vädjan ber jag er, att kriga mot Swingers utan backstabb och att inte efterta Flens migrationsverk. Tillsammans gör vi denna värld rolig och allt skitsnack jag hört om Sir Heros sätt att föra diplomati på har visat sig dubbelmoral från andra stammar hittils = ett faktum jag bekräftar..

Nu räcker det med pajkastningar, WM kastade in handduken och det gör även en UFC fighter, inte spottar någon honom i ansiktet för det.


Låsa tråden innan det spammas med pajkastningar? Fjotor makes the call.
 

Grodan Blå

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill ge creed till de som gjort ett fint jobb med snipandet. Visst är det kanske lätt som en plätt i denna värld men det som fortfarande krävs är aktivitet och intresse.. Väll krigat, ni vet vilka ni är i WM som ska ta creed. Det är för mig personligen de fiender som verkligen krigat väll som jag kan se mellan fingrarna (jag personligen) men övriga ska veta att jag är en långsint adelskåt player!

Nu vill jag dock inte beblanda in andra stammar i denna tråd men som uppmaning och med vädjan ber jag er, att kriga mot Swingers utan backstabb och att inte efterta Flens migrationsverk. Tillsammans gör vi denna värld rolig och allt skitsnack jag hört om Sir Heros sätt att föra diplomati på har visat sig dubbelmoral från andra stammar hittils = ett faktum jag bekräftar..

Nu räcker det med pajkastningar, WM kastade in handduken och det gör även en UFC fighter, inte spottar någon honom i ansiktet för det.


Låsa tråden innan det spammas med pajkastningar? Fjotor makes the call.

Trevlig läsning.
Aldrig haft något särskilt intryck utav dig, men detta ingav ett väldigt gott intryck utav dig. Respekt. :)

Mvh K-A
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Ok nog med skitsnacket,nu kan vi låsa tråden väl krigat WM ni som verkligen körde, vi hade med oss från början att startade. Må vi spela med varandra eller mot varandra i någon annan värld.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp