SWF går i graven

DeletedUser

Guest
Hej alla!

Ni som varit medlemmar i ~SWF~ kanske vet att det gått nerför REJÄLT för SWF den sista tiden.

Men nu har stammen kommit till ett slut.

Jag har gjort allt för att detta inte skulle hända men nu finns det nog inget hopp längre.


Allt började ju förstås när "familjen johansson" och "Lord Ford" slutade.

Sedan kom emprore och började hota, tjata och gnälla om att han skulle bli ledare.
Till slut så lät jag honom bli Baron, vilket var ett stort misstag.
redan första sekunden han blev baron så började han kicka folk, skriva kränkande kommentarer i forumet och dra in inbjudningar.
Till och med ändrarde profil och stammens översikt.

Sedan efter 3 dagar skrev han detta i forumet:

"det är slut om en vecka kmr stammen förmodligen vara borta ,Allvar.

så hejdå fuckers och få en bra undergång små***ade jävlar."


Dem medlemmar som var kvar blev oroliga och hoppade ur stammen.
endast jag, hoomer och smurf21 var kvar.


Men nu efter kanske 3 månader så valde jag och Hoomer att lägga ner stammen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tyvärr vet jag inte alls vilka ni är? Men tråkigt att det gått som det gått i alla fall :(
 

DeletedUser

Guest
Vi har för länge sedan legat 6:a i ranking med ett annat namn men slog sen ihop oss med någon stam som jag inte kommer ihåg vad dem heter och då gick det bara utför

trashcan73 sa:
Tyvärr vet jag inte alls vilka ni är? Men tråkigt att det gått som det gått i alla fall
 

DeletedUser

Guest
Vi har för länge sedan legat 6:a i ranking med ett annat namn men slog sen ihop oss med någon stam som jag inte kommer ihåg vad dem heter och då gick det bara utför

388000 poäng som mest och legat 6:a Måste vart i början i så fall.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det låter som ett misstag att släppa in en klåpare som baron. Men det stora misstaget var väl ändå att ni inte kickade honom och adlade upp hans byar för att visa vad den typen av snack leder till.
 
Topp