svenska tw

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Ta tillbaka det gammla tw så som det var på de tidigare världarna så som v1
då hade folk roligt när de spelade nu ser det ut som att det bara handlar om pengar

vet många gamla veteraner som skulle komma tillbaka och då får tw nytt liv istället för det som nu händer
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Man är inte ute efter att tillfredsställa spelarna som redan finns och locka nya utan vill endast tjäna pengar...räcker inte med att man redan tjänar pengar och har gjort det länge...man vill tydligen tjäna mycket mer vilket skapar en negativ trend där spelare försvinner och inga nya tillkommer...

Håller med dig taipan...tw som det var förr hade inte varit dumt alls...
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Slutade på TW i helgen pga av dessa inställlningar (fanns en annan anledning också, men detta hade helt klart stor betydelse)

Kommer nog tbx när innogames fixat sitt spel :)
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Couldn't agree more!

Ge tillbaka vårt spel! Inte nog med alla som redan slutat.. En hel svärm av spelare som fortfarande spelar överväger även dom att lägga ner.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag tror inte att bara skriva "ge tillbaka gammla tw" kommer fungera och fixa alla era problem, jag är tyvärr en ganska ny spelare (började på v.19) så vet inte hur gamla TW är, men enda sedan "köpa adel" och "köp res för PP" blev tillagd så försvinner lite av sin spelglädje.

vill ni att något skall ändras så måste ni ge förslag HUR tw skall förbättras! vad är det som måste försvinna? vad skall ändras? vad skall tilläggas?

TW handlar mer och mer om pengar, fast det gör ju nästan allting nu i livet. Så för att ni skall kunna få ett bättre spel igen, måste ni komma på ett sätt att Innogames tjänar pengar men ändå inte förstöra spelet med Pay2win.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Jag tror inte att bara skriva "ge tillbaka gammla tw" kommer fungera och fixa alla era problem, jag är tyvärr en ganska ny spelare (började på v.19) så vet inte hur gamla TW är, men enda sedan "köpa adel" och "köp res för PP" blev tillagd så försvinner lite av sin spelglädje.

vill ni att något skall ändras så måste ni ge förslag HUR tw skall förbättras! vad är det som måste försvinna? vad skall ändras? vad skall tilläggas?

TW handlar mer och mer om pengar, fast det gör ju nästan allting nu i livet. Så för att ni skall kunna få ett bättre spel igen, måste ni komma på ett sätt att Innogames tjänar pengar men ändå inte förstöra spelet med Pay2win.

om jag önskade ge dig och andra svaret utan att behöva tänka hade jag redan gjort det.
hela poängen med att jag gjorde det var att skapa en diskution .
tänk lite spelare från v1-v8 vägrar komma tillbaka
magi?
pp förmågor som förlöjligar spelet
listan e lång och skulle utan problem kunna nämna och länka nog för en högskole uppsatts
 
Topp