Svar på tal - Reaktion

DeletedUser

Guest
Abel skriver:

Nu så får du dessutom öppna ögonen och använda läskunskaperna med. Jag har aldrig påstått att du spelar i "min" stam, jag är ganska väl medveten om motsatsen. Skönt att du fortsätter skjuta på med att stammen läcker, när du säger det två gånger tyder det starkt på att det är en åsikt du vill att vi ska ha i åtanke i ett tappert försök att få oss att tveka på våra egna medlemmar. En fråga dock, har den taktiken fungerat innan för någon med tänkande medlemmar?

Återigen misstar ni mig, trodde svenska skolan var bättre på att lära ut det där med att läsa, jag klagar inte på att ni lägger upp listan på spelarna i min stam utan jag klagar på den stora respektlösheten som råder på tribalwars. Något är ju väldigt fel när jag av alla spelare får sitta och agera moraltant kan jag tycka.

Ni letar efter reaktioner ni inte får. Jag talar för min stam när jag säger att vi inte är oroliga för inre konflikter, oavsett om det finns så har jag och flera hanterat sådana situationer i dussintals världar. Ert tappra försök att oroa någon har fallerat, dock kan jag säga en konsekvens med säkerhet:

Listan på spelare som förtjänar noll respekt i mina och andras ögon har just blivit lite längre

Abel du skriver att du tror de försöker hitta ett sätt att bryta ihop eran stam med en "inner konflikt" i stammen. Det är faktiskt inte det jag tror att den personen som la ut era nick letade efter. Jag tror att personen i fråga vill få ut er från världen med att flera stammar ska gangbanga er. De är rädda för namnen dom ser. De är rädda för att de inte har en chans i världen när ni är med. Jag håller med dig till 100% att bra/kända spelare borde få gå ut i en värld med samma möjligheter som en ny spelare. Är man igenkänd är det ganska jobbigt.

Dock abel så förstår man dirrekt att spelarna i Värsta var bra, med tanke på att du sitter på orginalnick samt att hela konceptet med värsta + namnet drar till sig uppmärksamhet vilket många redan har genomskådat och fruktat. Då kommer personer som Noob Saint (minns inte namnet) och försöker göra allt för att skrämma slag på hela v18 för er för att sedan att gangbanga er. Jag tycker det är brist på respekt från honom att gå ut med nicken, Har man sån information så finns det ju bara 1 anledning till att gå ut med de på externa, och han gjorde de för han fruktar er. Jag ger er tummen upp och önskar er lycka i v18, Frukta de fruktade helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Abel skriver:



Abel du skriver att du tror de försöker hitta ett sätt att bryta ihop eran stam med en "inner konflikt" i stammen. Det är faktiskt inte det jag tror att den personen som la ut era nick letade efter. Jag tror att personen i fråga vill få ut er från världen med att flera stammar ska gangbanga er. De är rädda för namnen dom ser. De är rädda för att de inte har en chans i världen när ni är med. Jag håller med dig till 100% att bra/kända spelare borde få gå ut i en värld med samma möjligheter som en ny spelare. Är man igenkänd är det ganska jobbigt.

Dock abel så förstår man dirrekt att spelarna i Värsta var bra, med tanke på att du sitter på orginalnick samt att hela konceptet med värsta + namnet drar till sig uppmärksamhet vilket många redan har genomskådat och fruktat. Då kommer personer som Noob Saint (minns inte namnet) och försöker göra allt för att skrämma slag på hela v18 för er för att sedan att gangbanga er. Jag tycker det är brist på respekt från honom att gå ut med nicken, Har man sån information så finns det ju bara 1 anledning till att gå ut med de på externa, och han gjorde de för han fruktar er. Jag ger er tummen upp och önskar er lycka i v18, Frukta de fruktade helt enkelt.

Det kan inte vara av den enkla anledningen att man helt enkelt vill jävlas?
Sluta hård-dra allting och sluta glorifiera er själva, enklart är väl o starta om med nya fejknicks och försöka hålla de hemliga. Finns liksom inget diskussionsämne enligt mitt tyckande och högt respekterade tänkande ^^ lol
 

DeletedUser

Guest
Det kan inte vara av den enkla anledningen att man helt enkelt vill jävlas?
Sluta hård-dra allting och sluta glorifiera er själva, enklart är väl o starta om med nya fejknicks och försöka hålla de hemliga. Finns liksom inget diskussionsämne enligt mitt tyckande och högt respekterade tänkande ^^ lol

Måste gratulera till det sorgliga liv ni dragit på er om ni finner nöje i andras lidande. Att jäklas med kompisar är okej, men ni är fanimej inte mina kompisar.

Kryp:*

//Inte keyser, listan är felaktig
 

DeletedUser

Guest
Måste gratulera till det sorgliga liv ni dragit på er om ni finner nöje i andras lidande. Att jäklas med kompisar är okej, men ni är fanimej inte mina kompisar.

Kryp:*

//Inte keyser, listan är felaktig

Vadå vi? haha, jag törs säga att jag inte har det minsta med något överhuvudtaget angående detta att göra.
Kanske lika bra jag kryper iväg, jag bara sa min högst personliga åsikt som inte speglar min stams generella åsikt.
 

DeletedUser

Guest
Måste gratulera till det sorgliga liv ni dragit på er om ni finner nöje i andras lidande. Att jäklas med kompisar är okej, men ni är fanimej inte mina kompisar.

Kryp:*

//Inte keyser, listan är felaktig


Om du menar mig i "ni" så har jag precis skrivit varför jag tror han gick ut med listan på det. Jag har inget med det att göra.
 
Topp