Stupid

DeletedUser

Guest
Skratta, håna eller gör vad fan ni vill i denna tråd.


Efter 17 dagars krigande mot GPR där jag inte suttit någonting på kontot (kan bekräftas av orginalägaren) så bestämde jag mig för att försöka göra ett försök (believe it or not).

Ovan ser ni statsen från kriget fram tills nu. Tänkte det var lika bra att ha med det också så slipper vi få onödigt tjaffs.

Med vänliga hälsningar Stupid!
 
Reaktionspoäng
0
Åhåhåh. En blogg där du kommer sitta och slå dig för bröstet för varje by du tar tillbaka, samtidigt som du bortförklarar alla förluster med att du är ensam mot en hel stam. Det låter ju fruktansvärt intressant.

Jag ser spänt fram emot den rafflande fortsättningen.
 

DeletedUser

Guest
Anton, varför ville du att jag skulle skriva att jag hejar på dig här? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Åhåhåh. En blogg där du kommer sitta och slå dig för bröstet för varje by du tar tillbaka, samtidigt som du bortförklarar alla förluster med att du är ensam mot en hel stam. Det låter ju fruktansvärt intressant.

Jag ser spänt fram emot den rafflande fortsättningen.

Nej. Jag kommer inte ta några byar så...
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Skratta, håna eller gör vad fan ni vill i denna tråd.


Efter 17 dagars krigande mot GPR där jag inte suttit någonting på kontot (kan bekräftas av orginalägaren) så bestämde jag mig för att försöka göra ett försök (believe it or not).

Ovan ser ni statsen från kriget fram tills nu. Tänkte det var lika bra att ha med det också så slipper vi få onödigt tjaffs.

Med vänliga hälsningar Stupid!



jaja Ena stunden säger du att går du plus mot DH och gpr är asslicker sen säger du att du inte har suttit inne på kontot. Hur kan du gå plus mot DH när du inte har suttit inne. Var är logiken.

Hahaha tror att någon inte håller sig till sanningen :)


Här e beviset:


Side 1:
Players: Rbin
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 8
Sida 2: 442
Skillnad: 434

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 15
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 71,286
Sida 2: 4,186,218
Skillnad: 4,114,932

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36,480
Sida 2: 147,258
Skillnad: 110,778

chart
 

DeletedUser

Guest
jaså

jaså? tyker det är konstigt, du ger ju motstånd ;)
bli grå ifall du har slutat då:awsm:
 

DeletedUser

Guest
jaaaa

tuvärr vill inte göra dig ledsen. men känner en som känner han, och hans som känner han känner mig:D ingen ny ägare:cool:
och vrf ta bort en tråd? fortfarande kontot det handlar om inte ägaren ;)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
och vrf ta bort en tråd? fortfarande kontot det handlar om inte ägaren ;)


Denna tråden handlar om att The Law hade börjat spela på mitt konto.
Han fick ensamrätt och la ut denna tråden, han spelade i ca 1-2 veckor innan han slutade.

Därför ser jag ingen anledning att ha kvar denna tråd då han har slutat spela på mitt konto.
 
Topp