Stuff tackar för sig....

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Hej!

Tiden är inne för mig att sluta helt med Tribalwars...efter tror det är 3 år spelande så har jag tillslut bestämt mig för o lägga ner, har lutat hitåt ett antal gånger men nu tar jag steget och lämmnar Yxan på hyllan.

Jag har lärt känna extremt roliga, snälla, goa spelare på spelet =)

Kan lika gärna tala om vem jag verkligen är på detta acc, jag är inte orginal Stuff, jag kom till detta acc 2009-02-04... ungefär ibörjan av TKOTRT kriget tror jag. Känner IRL stuff så fick det så...hans bror fick mig att börja detta spel.

Jag spelade innan på v2 med ett acc som hette Dolloman...smutskastade det namnet rejält det sista med det och har lagt det bakom mig...har alltid stått på MR/SVIT/DO ´s sida under alla krig i V2 histora.

Från 300k till ett acc på två mille var rätt stort för mig men jag anpassade mig bra tyckte jag och har lärt mig massa...från flera stammar och spelare.


Ska även ta med att min bror slutar detta spel med Davo. Han har egentligen slutat för ett bra tagsen...han tappade spelglädjen när HB splittrades tror många fd HB:are gjorde de. Men han har aldrigt sagt att han har slutat så tar tillfälle att nämna det här med.

Innan jag lämnar trib...finns det en sak kvar att göra, lade detta långt ner så ni som orkat läsa detta får reda på de ;)

Innan jag lägger Yxan på hyllan ska jag och TC ta en sista fight mot rank 1:an...precis som Bringt gjorde mot JockDeRock så kommer vi två köra mot han tills vi stänger våra konton som blir snart... det blir rättvisare denna gång 2 vs 2.... 13 mille vs 15 mille.

Som sagt...man ska förtjäna sin RANK 1 =) Och hoppas ni vet vem jag menar ;) Lycka till foppson o Keyser!


Jag är kvar ett litet tag till så ställ gärna frågor när de kan besvaras ;)

Ha en bra vinter och hoppas själv att snön försvinner snart ;)

Tack för allt V2!

// [player]Stuffman[/player] Johan
 

DeletedUser

Guest
Innan jag lägger Yxan på hyllan ska jag och TC ta en sista fight mot rank 1:an...precis som Bringt gjorde mot JockDeRock så kommer vi två köra mot han tills vi stänger våra konton som blir snart... det blir rättvisare denna gång 2 vs 2.... 13 mille vs 15 mille.

Som sagt...man ska förtjäna sin RANK 1 =) Och hoppas ni vet vem jag menar ;) Lycka till foppson o Keyser!

Skoj jämförelse tycker jag :D

....fast ni glömmer att Keys och Foppa inte är ensamma. :p
 

DeletedUser

Guest
Att gå "all in" för att avsluta är i mina ögon bara fegt - varför gjorde ni inte detta "drag" när det verkligen behövdes - när er/era stammar fortfarande hade något att slåss för osv..??

Äh - FAIL!!
 

DeletedUser

Guest
Oj då måste jag också anonnsera ut att jag kanske skall ge upp, förlåt sluta... så är jag homesafe om jag tappar någon by?! :D

Kortfattat, du slutar = ger upp, att kasta alla off i en enda soppa totalt okontrollerat kallar jag inte en fight men men... tolkningsfråga kanske
Detta skulle vi/jag sett når ni var mitt i kriget tillsammans med er dåvarande stam DO, knappast nu - ser nu mest ut som en sista tömning..

no more, no less...

Jag känner dig inte, vet inte vem du är... men i god stridanda lycka till här och IRL
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Att gå "all in" för att avsluta är i mina ögon bara fegt - varför gjorde ni inte detta "drag" när det verkligen behövdes - när er/era stammar fortfarande hade något att slåss för osv..??

Äh - FAIL!!

Jag har väldigt ont om tid till trib, det är en del av varför jag lägger ner även att TC bestämde sig för det.

Detta krig har varit väldigt svårt för mig att komma in i, inte på grund av motståndarna utan pga av den tidsbrist jag har haft under DO-TCO kriget.

Sen har jag gjort drag...det vet jag inte riktigt vad du har fått ifrån att jag inte har gjort ngt i kriget, tolkar det så iaf.

Tiden är a & o på trib... när jag har tiden...då är jag farlig.

och antar att din ursäkt är den samma Robban ;)
 
Senast ändrad:

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Oj då måste jag också anonnsera ut att jag kanske skall ge upp, förlåt sluta... så är jag homesafe om jag tappar någon by?! :D

Kortfattat, du slutar = ger upp, att kasta alla off i en enda soppa totalt okontrollerat kallar jag inte en fight men men... tolkningsfråga kanske
Detta skulle vi/jag sett når ni var mitt i kriget tillsammans med er dåvarande stam DO, knappast nu - ser nu mest ut som en sista tömning..

no more, no less...

Jag känner dig inte, vet inte vem du är... men i god stridanda lycka till här och IRL

Ni får tolka det som ni vill.

Tror inte ni skulle hålla kvar eran off när ni la ner...

nej vi har aldrig riktigt lärt känna varandra, det är pga att jag inte fjäskar för större spelare ;) skämt o sido... tack.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag har väldigt ont om tid till trib, det är en del av varför jag lägger ner även att TC bestämde sig för det.

Detta krig har varit väldigt svårt för mig att komma in i, inte på grund av motståndarna utan pga av den tidsbrist jag har haft under DO-TCO kriget.

Sen har jag gjort drag...det vet jag inte riktigt vad du har fått ifrån att jag inte har gjort ngt i kriget, tolkar det så iaf.

Tiden är a & o på trib... när jag har tiden...då är jag farlig.

och antar att din ursäkt är den samma Robban ;)

Jag behöver knappast ursäkta mig:

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 297
Sida 2: 4
Skillnad: 293
 
Topp