Story of my v8

  • Trådstartare Svensk-Medborgare
  • Start datum

kruzak

Medlem
Reaktionspoäng
0
Varför jag lämnade spelar ingen roll, ändå måste du tjata på med ditt snack.. Öhh..

Jag var med i ledningen första gången, och då var jag en av få som sa något, sen gick några i ledningen bakom ryggen på alla och jag blev sur, klart som fan att jag inte var glad efter det. Dock sa jag till, jag klagade ganska rejält. Så kom inte och säg att jag inte sa något.

Och när jag sa att jag skulle vara med och få stammen på fötter igen var det ren bullshit. Jag ljög, japp. Tyckte det var grymt underhållande när ni började lita på mig igen, och jag sedan flera veckor hade planerat med UrbanT att jag skulle gå över dit.

Synd att ni inte fick igenom er deal med dom om att dela på mig. Hade ni ju tjänat 200 byar på ;)

Och att jag gick över när det började brännas under fötterna, haha. Kriget var inte igång när jag gick över.

Nobb!!!du fick vel et konto av id så det är lågtt att letfa!!!!..NOBB!...==###???
 

DeletedUser

Guest
Varför jag lämnade spelar ingen roll, ändå måste du tjata på med ditt snack.. Öhh..

Jag var med i ledningen första gången, och då var jag en av få som sa något, sen gick några i ledningen bakom ryggen på alla och jag blev sur, klart som fan att jag inte var glad efter det. Dock sa jag till, jag klagade ganska rejält. Så kom inte och säg att jag inte sa något.

Och när jag sa att jag skulle vara med och få stammen på fötter igen var det ren bullshit. Jag ljög, japp. Tyckte det var grymt underhållande när ni började lita på mig igen, och jag sedan flera veckor hade planerat med UrbanT att jag skulle gå över dit.

Synd att ni inte fick igenom er deal med dom om att dela på mig. Hade ni ju tjänat 200 byar på ;)

Och att jag gick över när det började brännas under fötterna, haha. Kriget var inte igång när jag gick över.



Tycker det är ganska lågt att svika en stam du FICK kontot ifrån!...
för att du aldrig klarar startar själv är inte mitt problem är tekniskt sur på dig nu. att du kunde backstabba din egna stam som du FICK kontot av. tänk dig utan dem hade du inte spelat v8.
sen hörde jag att dina akademier inte håller tätt...

rädd för att bli adlad eller?. visar din lojalitet, ska bli roligt att följa dig som ledare i Söt_ni och world 2 på co.uk

Mvh
Purple
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tycker det är ganska lågt att svika en stam du FICK kontot ifrån!...
för att du aldrig klarar startar själv är inte mitt problem är tekniskt sur på dig nu. att du kunde backstabba din egna stam som du FICK kontot av. tänk dig utan dem hade du inte spelat v8.
sen hörde jag att dina akademier inte håller tätt...

rädd för att bli adlad eller?. visar din lojalitet, ska bli roligt att följa dig som ledare i Söt_ni och world 2 på co.uk

Mvh
Purple

Faaaaan va du var sur på mig idag då :p

Usch va jobbigt det blev att ta sånt här snack, man vill bara svara som alla andra och säga att fan du har ingen koll, du spelar ju inte ens, vem är du att komma och snacka skit.

Det tråkiga är dock att du har ganska bra koll. Du har helt rätt, just nu går det inte så superbra på v8 för mig. Vart för mycket med polare IRL för att hinna spela på v8 så aktivt som det behövs för att sköta ett 4 milles konto på i denna farten.

Men vi behöver snacka. Pallar inte att du är sur på mig. Det är inte roligt..


Och att "backstabba" ID, vafan ska man göra om man inte trivs då? Shit dude.. Och att jag inte kan starta själv.. visst, du är en mycket bättre starter än mig, men visst fan har jag startat på världar själv och lyckats bra.

V5 är väl den värld där det gick bäst, även v6 gick helt ok.
 

DeletedUser

Guest
I know ;)

det är med mening.

btw.


Player A:
Det här är fan den sämsta stam jag spelat i. Finns några bra spelare, som fattar att det måste finnas regler, dom måste följas. Resten är små kaxiga skitungar som gör som dom vill och sen gnäller när inget fungerar.

Ink-spelarna har jag inte ens ord för....

Tänker INTE lägga ner mer tid på det här, tänker inte göra ett jävla skit för den här stammen, bryr mig faktiskt inte om den går under.
-------------------------------------------------------
Player B:
kanske lika bra att sparka ut Inkarna ???
Eller ??


Tänk på att spelarnick-ingame får inte lov att sättas ut här i allmänna forumet.

Ska ni citera info som kommer från interna forumet eller PM så får ni censurera alla nick och personnamn.

Nu har jag editerat å tagit bort nicken nu så dessa personerna kan få bli anonyma.

Mvh,

Zonic
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Tänk på att spelarnick-ingame får inte lov att sättas ut här i allmänna forumet.

Ska ni citera info som kommer från interna forumet eller PM så får ni censurera alla nick och personnamn.

Nu har jag editerat å tagit bort nicken nu så dessa personerna kan få bli anonyma.

Mvh,

Zonic


ber om ursäkta.

där lärde jag mig något.
 

DeletedUser

Guest
I know ;)

det är med mening.

btw.


Player A:
Det här är fan den sämsta stam jag spelat i. Finns några bra spelare, som fattar att det måste finnas regler, dom måste följas. Resten är små kaxiga skitungar som gör som dom vill och sen gnäller när inget fungerar.

Ink-spelarna har jag inte ens ord för....

Tänker INTE lägga ner mer tid på det här, tänker inte göra ett jävla skit för den här stammen, bryr mig faktiskt inte om den går under.
-------------------------------------------------------
Player B:
kanske lika bra att sparka ut Inkarna ???
Eller ??


lugn alla har typ redan sett det där^^
 

DeletedUser

Guest
Och när jag sa att jag skulle vara med och få stammen på fötter igen var det ren bullshit. Jag ljög, japp. Tyckte det var grymt underhållande när ni började lita på mig igen, och jag sedan flera veckor hade planerat med UrbanT att jag skulle gå över dit.

Där ser du själv. Underhållande när vi litade på dig ?
Du fick en chans att få stammen på fötter, handlade inte om att vi litade på dig eller inte. Du blev delaktig i stammens utveckling och istället för att vara ärlig och säga att du hellre drar till en annan stam (UT) så valde du att ljuga för stammen. Den stammen som gett dig tillgång till kontot.
Du ser inte det immoraliska i den handlingen, antar jag.

Dock så har du i alla fall visat för Värld 8 att du inte är en lojal spelare som man egentligen kan lita på. För du har agerat illojalt mot din stam 2 gånger vilket ger ett beteendemönster.
Nästa gång är inte fråga om du gör det, utan när du gör det.

Synd att ni inte fick igenom er deal med dom om att dela på mig. Hade ni ju tjänat 200 byar på ;)

Ja, precis. Efter att ha sett hur du spelar tror jag UrbanT tjänar mer på att ta bort dig. :)
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars bästa taktik:

1. Ha lite skills som kan användas i rätta tillfällen.

2. Aktiv!

3. Backstabba allt i sin närhet som man KAN backstabba.

Allt detta = Framgångsrik i Tribalwars. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj, min lilla tråd blev också en tjat.tråd... ähh... gör ingenting, sista gången jag kikar in nu så :)

Lycka till ni som är kvar!
 

DeletedUser

Guest
Mkt snyggt skrivet :)
Riktigt kul & läsa :)

Men slutar du nu?
Lr har jag missuppfattat det? :p

Men aja, om du slutar.

Så ha det bra <3
 
Topp