Stora Min kriget ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej Alla



Är det sant att SOF skulle börja adla -THS- ?
Hade nämligen några attacker från soyo och nova !=/ Men denna gången är jag bired:) Och helt plutsligt tar Rasse king bort mig från vän listan ? Vill siga en sak till er som spelar i SOF vi har hämtat många stammar som har miljon poängen so har 200 byar typ, Så Nova vill du ha på dig typ 40 miljoner poäng av spelare:) Jag föreslår att vi har en iap elr en allians!=) Om ni undrar vrf jag gjorde denna tråden så är det för att jag fråga alla om ni tycker vi ska gå ut och kriga mot dom ?=& Sen så hade mackee skrivit i assistans forumet att han blev attackerad av noon ? Gentrit.h är en erfaren spelare som har 7 miljoner poäng på www.tribalwars.net Så tror att han är erfaren nog att ta en 1 miljon spelare iaf, Hoppas ni förstår tråden för jag vet inte själv om jag fattar xD



MVH

Ledningen i -THS-
 

DeletedUser

Guest
du maxtim det ligger lite fel du ska skicka till ledarna eller baron i SOF inte till hela v2 vad dom tycker om det kriget bry det inte om så skicka till baron och ledar i stammen SOF när man skriver i det forum då skriver du har starta krig mot den stammen du ville.

men som sagt jag kan ha fel eller rätt men det får mudnor avgör om den ska vara kvar eller om den ska ta bort.

MVH sir camelot;)
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, det är något du bör skicka till de du vill prata med. Ser mer ut som ett vanligt PM än ett tillkännagivande eller krigsförklaring.

Låser tråden, kontakta mig ifall det är ngt du undrar, eller ifall du vill ha den öppnad.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp