Stora krig mellan 10 stammar på K55!

DeletedUser

Guest
Så ett krig e på gång jag tror personligen Sida 1 vinner utifall det drar igång ordentligt.

~DFH~-Bra stam PA där ;)
Elite-Funkar väll
Aura- Vet lite om dem
~DFD~- Gammla stammen, funkar ;) Good luck!:D
 

DeletedUser

Guest
Jag har svårt att tänka mig att det kan bli ett riktigt krig av det här^^
 

DeletedUser

Guest
alltså detta är inget krig och egentligen så är allt separata händelser som har blivit ihopskrivna till en enda grejj,, tycker jag det känns som..

vi i SUN farmar bara elite, och inget mer..
vi har väll tagit ngra byar för dom också, men det är inget krig..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Svampbomb du har väll bra kontakt med sebbe om w8 och du ska du inte adla han? längtar till de .Är sebbes vän.:cool:
 

DeletedUser

Guest
jo sebbe har gett så mycket så lite måste man ju ge tillbax ;)
 

DeletedUser

Guest
Btw, tack för att du underrättade mig om hans dubbelmoral...

här behövs inga spioner lr liknande.. elites rekryterare ger allt på "storForumet"
 

DeletedUser

Guest
Men det är ju nice för jag är rektyerare , vill du ansöka? svampbomb när ska du adla sebbe? du kan testa på mig om du vill
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så jag har de svara detta är inget krig kan man säga ingen adlar varandra äns
 

DeletedUser

Guest
svampbomb när ska du adla sebbe? du kan testa på mig om du vill

jag ska ej adla sebbe, han har för låga poäng och är inget hot..
inte för att dom övriga 8 vid mig är ngn större fara heller men då tar jag hellre någon av deras borg än sebbes.

din by vill jag inte heller ha!

på svar om att vi inte adlar varandra så kan jag säga att det stämmer, i princip..

vi har enbart tagit 3 byar för er och det räknas inte för oss :)
så du kan räkna med att fler byar tas inom kort.
 

DeletedUser

Guest
Skulle va intressant att höra varifrån Hardstyle får sina storslagna uppgifter om de stora krigen på K55.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Undrar hur väl informerad Hardstyle varit från första början^^ Känns inte som att alla fakta som lagts fram ang de stora krigen mellan 10 stammar på K55 har varit särskilt genomtänka och uppkollade :cool: Men kul o läsa om det iaf^^ hehe..
 

DeletedUser

Guest
Hardstyle hade inget fakta alls !

Han skrev helt enkelt saker han kände för och kallade detta för " Källor " och " Rykten " ....

Varför skriver han ens om ett krig i en kontinent där han nu inte kommer att våga sätta sin fot på ?

Jag förstår inte vad han har fått detta för sig , men vem den " källan " än må vara måste den vara helt jävla : :eek: ?

Om du nu tycker att det är så kul med krig såhär tidigt , varför går du då inte ut i krig själv ? Eller är du för feg för att förlora byar?

Hade du luggit nära mig så hade jag gjort som NIC folket , Köttat dig !!! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nån som kan få dessa uppgifterna bekräftade om det är sant eller ej? ;)

Läs om, läs rätt! Jag frågade klart och tydligt i min första post om dessa uppgifterna är sanna eller ej!

Jag har inte påstått att de är sanna och var osäker, därför frågade jag om en bekräftelse om dessa info!

Om du inte kan läsa så är det faktiskt synd om dig! Vad fick du för betyg i svenska förresten? (Eftersom du inte kan läsa ordentligt vad andra skriver.)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp