Stora krig mellan 10 stammar på K55!

DeletedUser

Guest
Har hört på sistone från en kompis att det kommer att bli stora krig på K55 mellan 10 stammar som gått ihop i 2 olika block!

har för mig det är de lite större stammarna där från K55 som kommer att krigas nu när adels kommer ut!

bl a ~DFH~, Aura, Bysans =J-A= och några till!

Stämmer detta eller?

I så fall skulle man vilja se på lite fina statistik senare! :) Nån som kan få dessa uppgifterna bekräftade om det är sant eller ej? ;)
 

DeletedUser

Guest
Spännande, hoppas att det blir några dominanta då istället för gröt :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, ser fram emot lite krig på V7! :) Speciellt när det är så många stammar som är inblandade, 2 stora block så det verkar vara nånting som är på gång här! :)
 

DeletedUser

Guest
Öööööh ???

Jag som är ledare för =J-A= har inte planerat något krig ännu :)
 

DeletedUser

Guest
Ja visa glöden! ;) Det heter som sagt: tribalwars så ja, lite krig får vi ju ha nu när adlarna börjar å massproduceras hehe! ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahahha , ni ligger inte ens i närheten :O

Ni kommer nog o få se om de blir krig eller ej ;)
 

DeletedUser

Guest
Japp, det är 2 stora block och Jag har för mig det är:

Aura & ~DFH~ & LOME och även några anhängare till som allians

VS

Bysans & -J=A- & Miss och även flera på denna sidan!

Totalt blir det en hel del som dras med i kriget!

Men 2 stora block är det iaf!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nice, det här ser ju riktigt spännande ut när man själv ligger i den här kontinenten.

Ska bli riktigt kul att se om någon sida kan få en klar ledning i ett sådant här krig.
 

DeletedUser

Guest
Låter spännande för er som finns i den kontinenten, man kanske skulle börja på v7 och kolla, lr så hänger man bara här och ser vad som händer...
 

DeletedUser

Guest
aura kanske har planerat nått dom skickade ju mass anfall på MISS

Aura har ju gått ut med meddelandet till andra stammarna på K55: "Antingen är ni med oss eller är ni mot oss!"

Så det verkar som de kommer att röja en hel del där framöver ! :)

Lär blir spännande att se vilka allianser Aura har med sig! ;)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Varför inte alla mot alla i stället, då får man se vilka som är mest skillade ;) Det skulle onekligen vara kul att se på :D
 

Rimturs

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå hot

Aura sre tydligen oss i MISS som ett stort hot dom har adlat 1 av oss men de mesta är fejk
Vi ser inte miss som något hot det var bara lite hämnd för tidigare farmningar.
och så lättadlad får man bara inte vara, han fick ingen som helst assistans och sedan när lojaliteten började sjunka så lade han av...
I praktiken adlade jag en Barbarby.
Hela den här tråden verkar vara ett försök av miss-medlemmar att tussa ihop de större stammarna i krig med varandra.
Men fast dom gissar vilt så har dom inte en siffra rätt när dom skriver om vilka stammar som har allianser...
Sorry men it´s bussiness as usual med miss som mål :D
 

DeletedUser

Guest
Antar att det blev en farmning för mycket på Aura,+ 2 inaktiva dagar som gör att saker och ting ser annorlunda ut nu.
Hursom helst, bättre attacker från er denna gång.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska bli kul att se vilka som går segrande ur detta kriget ;)

Can't wait :p
 

DeletedUser

Guest
Ett anfall till mott Miss från Aura så går vi =J-A= samt =JA-A= i kriget mot dom !
 
Topp