Stolthetens tid!

DeletedUser

Guest
Nu är det så här att jag har under lång tid irriterat mig på att stolt adlat barbarer och små spelare i mitt område vilket leder till att de har sakta men säkert (väldigt sakta då de adlar ungefär två byar om dagen) har adlat sig in på mitt territorium. Detta tolereras absolut inte då jag är en man! Väldigt liten man, men wtf.

Skulle inte vilja kalla detta ett krig då min extremt aktiva krigande sen början på denna värld lett till att jag knappt har några trupper och när jag väl får de så slösas de bort på deff h*ror så som stolt. Vill även tillägga att jag inte är ensam i detta ”krig” då fler än jag hatar de små poäng h*rande fegisarna, men ingen nämnd ingen glömd!

Dessutom är jag jävligt trött på att ni i stolt skickar post till mig där det står ”sluta attackera snälla” eller dylikt, så detta gör mig bara mer och mer irriterad och leder till att jag bara vill ta era fulla 12k byar ännu mer.

Jag förväntar mig faktiskt gå förlorande ur detta då ni är mycket större än mig, men vem vet. Jag kanske är bättre än vad jag tror.
 

DeletedUser

Guest
Hehe kör så det ryker :) Men jag förstår deras stamnamn. För vem kan känna sig mer stolt än barbaradlarna??

Fan jag har adlat allt för lite barbarer på sista tiden :( Hmm... jag vill ju inte förstöra mitt fina ryckte som en av dom ädlaste barbarjägarna :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe kör så det ryker :) Men jag förstår deras stamnamn. För vem kan känna sig mer stolt än barbaradlarna??

Fan jag har adlat allt för lite barbarer på sista tiden :( Hmm... jag vill ju inte förstöra mitt fina ryckte som en av dom ädlaste barbarjägarna :D

Hmm, kom och tänka på en fin teori... Eftersom att alla Stoltbyar är barbarer ursprungligen, borde inte jag vara en andre parts barbaradlare då? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag stödjer den här kampen.
Kötta dom hemska barbarfrossarna!
 

DeletedUser

Guest
Varför stöder alla mig? Vill ha lite hatin', sätt igång och spanka mig!
 

DeletedUser

Guest
Detta krig kommer inte att bli så jätte intressant tyvärr..
 

DeletedUser

Guest
Tvärtom^^ alltid roligt med någon som ger sig på n00bsen :D.
 

DeletedUser

Guest
Hade jag legat närmare hade jag nog stöttat dig i din kamp. Sånt här ska ju främjas :D
 

DeletedUser

Guest
Vad skulle vara intresaant? :rolleyes:

Vad? Jag har redan hört att krigskorrespondenter från världens alla hörn är nere i dom värst drabba krigszonerna och rapporterar redan :D

Hörde även att CNN's utsände hamna mitt i en blodig uppgörelse mellan 40 spejare och 213 spjutmän. Bara 1 spejare lyckades fly från platsen :(

Hur ska detta sluta? Vi för hoppas att parterna kommer att få en fredlig uppgörelse i slutändan :) Men just nu ser det riktigt illa ut.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Här borta får vi aldrig besök, endast kommunikation via post :(
 

DeletedUser

Guest
Det första adelståg jag någonsin får från en stolt spelare... Det va en av deras "bättre" spelare på ungefär 1 mille poäng.

Han failade hårt;(

Edit: Ville bara tillägga att jag har ett till adelståg mot mig nu, utan rens...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: Linkanz

Side 2:
Tribes: Stolt
Players:

Timeframe: 14/10/2009 00:00:00till17/10/2009 15:57:44

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 34
Sida 2: 53
Skillnad: 19

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 0
Skillnad: 27

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 342,309
Sida 2: 342,092
Skillnad: 217

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 282,805
Sida 2: 0
Skillnad: 282,805

image.php
 
Topp