Stats mellan CbC-RF

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: CbC
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,316
Sida 2: 0
Skillnad: 26,316

image.php
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
Kul med ett till krig :) lycka till CbC måste jag säga för att RF är dubbelt eller trippelt? så stora som er :eek:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: CbC
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,316
Sida 2: 0
Skillnad: 26,316

image.php



Jag som inte ens ligger vid fronten .___.
 

DeletedUser

Guest
CbC is going to KILL KILL and KILL!! ;) Lycka till båda sidorna.. Men hejar på CbC ;)
 

DeletedUser

Guest
Om jag bodde på fronten så skulle siffrorna på statsen vara omvända och mångdubblade :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr har -=RF=- ett mycket sämre läge rent geografiskt sett. Då vi ligger utspridda över 3 kontinenter, med vår svagaste punkt i just fronten mot Cbc, medans Cbc har nästan alla sina byar inom adelsavstånd till -=RF=-.

Men men, nog ska vi vända det här allt, Cbc har ju förberett, vilket inte vi har gjort.
 

DeletedUser

Guest
Go CbC!
Lycka till nu, visa vad ni kan! :D
Kul att se GlasDeKlas in action, hört så mycket av dig från höger & vänster! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
CbC is going to KILL KILL and KILL!! ;) Lycka till båda sidorna.. Men hejar på CbC ;)

Tackar punisher

Om jag bodde på fronten så skulle siffrorna på statsen vara omvända och mångdubblade :awsm:

Ja det är en fråga man skulle kunna ställa sig.

Go CbC!
Lycka till nu, visa vad ni kan! :D
Kul att se GlasDeKlas in action, hört så mycket av dig från höger & vänster! :awsm:

Tackar vi ska försöka göra vårat bästa
 

DeletedUser

Guest
Glömde säga lycka till, och spela enligt reglerna i fortsättningen, Cbc! =)
 

DeletedUser

Guest
Tackar :) Lycka till ni med :)

Ska tänka på det (A) Nej men vi ska väll hålla oss till reglerna:awsm:
 

DeletedUser

Guest
>Ja men lite tråkigt. Allt är ju tillåtet i krig och kärlek:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Haha, det har du ju rätt i. Borde införas som ny regel: Om en stam befinner sig i krig gills inte reglerna ^^

Lite roligt att du har brytit en regel, tror jag iaf :) Så håll dig till reglerna :p

"Det är förbjudet att använda ett konto som du kontoövervakar för att skriva ett meddelande till en annan spelare för att se om spelaren är online."
 

DeletedUser

Guest
Det är inte fusk om man inte åker fast :awsm:

Lycka till CbC visa nu vad ni går för!
 

DeletedUser

Guest
Lite roligt att du har brytit en regel, tror jag iaf :) Så håll dig till reglerna :p

"Det är förbjudet att använda ett konto som du kontoövervakar för att skriva ett meddelande till en annan spelare för att se om spelaren är online."

Jag har inte använt meddelandefunktionen för att kolla om spelaren är online eller inte.. Skrev bara för kommunikationens skull =)
Men japp, jag skrev från ett KÖat konto. Däremot har jag inte attackerat från det kontot sen jag tog över det, (Möjligheten att kunna anfalla samma mål som jag anfallit från mitt egna konto var ändå på noll, eftersom det inte gick att attackera dig), så det enda jag gjort är att snipat lite adlar för er, närmare bestämt 6 stycken =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp