Stats över kriget/wcw/gow

DeletedUser

Guest
För att gå lite on topic igen.


GoW kommer INTE att få denna värld.

Chansar på -ST2-
 

DeletedUser

Guest
För att gå lite on topic igen.


GoW kommer INTE att få denna värld.

Chansar på -ST2-

Med tanke på den nuvarande statistiken (att GoW tar en hel del fler byar av -ST2- än tvärt om) och att GoW just nu har runt 100 mille mer än både LCN och -ST2-, varför inte?
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på den nuvarande statistiken (att GoW tar en hel del fler byar av -ST2- än tvärt om) och att GoW just nu har runt 100 mille mer än både LCN och -ST2-, varför inte?

V3 kan svänga oerhört fort har vi märkt genom historien, den som är i topp idag kanske inte är i topp imorgon (givetvis är diffen på tid längre än ett dygn, men ni förstår nog min poäng) så i dagsläget går det inte att räkna bort någon av top-10 stammarna egentligen från slutstriden (inte ens Stribe som gangbangas) då mycket kan hända på väldigt kort tid..

Jag hoppas i alla fall att -ST2- eller någon från södra halvklotet står som slutsegrare i V3, men vågar inte räkna bort varken GoW eller DVH.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
V3 kan svänga oerhört fort har vi märkt genom historien, den som är i topp idag kanske inte är i topp imorgon (givetvis är diffen på tid längre än ett dygn, men ni förstår nog min poäng) så i dagsläget går det inte att räkna bort någon av top-10 stammarna egentligen från slutstriden (inte ens Stribe som gangbangas) då mycket kan hända på väldigt kort tid..

Jag hoppas i alla fall att -ST2- eller någon från södra halvklotet står som slutsegrare i V3, men vågar inte räkna bort varken GoW eller DVH.

Varför? Du som var en så trogen nWCW:are?
 

DeletedUser

Guest
V3 kan svänga oerhört fort har vi märkt genom historien, den som är i topp idag kanske inte är i topp imorgon (givetvis är diffen på tid längre än ett dygn, men ni förstår nog min poäng) så i dagsläget går det inte att räkna bort någon av top-10 stammarna egentligen från slutstriden (inte ens Stribe som gangbangas) då mycket kan hända på väldigt kort tid..

Jag hoppas i alla fall att -ST2- eller någon från södra halvklotet står som slutsegrare i V3, men vågar inte räkna bort varken GoW eller DVH.

Kanske blir det ingen av de stammar vi har idag? Nya kan också uppstå, mergar t.ex. :)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Varför? Du som var en så trogen nWCW:are?

Precis, jag var det, men wcw finns inte kvar, alltså får jag hoppas på någon ny stam :)

Kanske blir det ingen av de stammar vi har idag? Nya kan också uppstå, mergar t.ex. :)

Det stämmer också, kan bli något helt otippat som t.ex en merge mellan DVH och LCN eller GoW och Stribe :eek:

@Robka

Vem f*n vill inte kunna logga in?? Jag har ju massor av adelståg som landar om ett par minuter på mig :(
 

DeletedUser

Guest
Diskussioner, om servrar kan ni ta genom PM.
Och att söka konto kan ni göra där ni söker "Stammar och medlemmar V3" :)

Var vänlig och håll den här statistiktråden on topic.
Annars kommer jag behöva låsa den.
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Bara för att se vad som händer mellan dessa:

Side 1:
Tribes: GoW-S
Players:

Side 2:
Tribes: -ST2-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 82
Sida 2: 24
Skillnad: 58

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 745,277
Sida 2: 213,865
Skillnad: 531,412

image.php
 
Topp