Stationera om paladinen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför tar det så lång tid att stationera om paladinen?
Tex så hade jag den i by 1 och så gick jag in på by 2 som ligger rutan ovanför. Att skicka paladinen dit tar 10 minuter men nu när jag skriver detta så står det att den kommer att vara i den här byn kl 19.02.55...

Så varför tar det så lång tid? Det borde bara ta 10 minuter enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
Har för mig att det tar lika lång tid att stationera om paladinen som det tar att bygga upp den - håller dock med om att det är löjligt att det tar så lång tid om byn e jätte nära.
 

DeletedUser

Guest
han måste vänja sig me den nya byn, tjejerna där är kanske inte lika bra i sängen som i den första byn...
 

DeletedUser

Guest
Då tar det endå bara 20 minuter inte 4-5 timmar.
Wallin, Jag tror det du säger stämmer.

ja, jag vet att jag hade fel... kom på det efter jag skrev :p

men på v1 för mig så tar det mer tid att flytta den mellan två byar än att göra den, då det tar 6h att göra den.. medans det tog 19h att flytta den.
 

DeletedUser

Guest
ja, jag vet att jag hade fel... kom på det efter jag skrev :p

men på v1 för mig så tar det mer tid att flytta den mellan två byar än att göra den, då det tar 6h att göra den.. medans det tog 19h att flytta den.

Jag vet BFH största svaghet!!!

Deras "mäktiga" paladins äter för mkt godis som de plundrat från andra stammar och blir tjocka... döda dem och vi har lyckats!!!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle också vilja höra motiveringen till varför det tar en sån jäkla tid att omstationera sin paladin.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ju redan sagt det. Era paladins är för tjocka!

Ne men... det är väl antagligen för att man inte ska kunna flytta runt dem hur som helst hela tiden... typ skicka dem till en by bredvid för att skicka assistans lr ngt liknande... den ska typ vara placerad startegiskt från början.

Bara min teori JAG VET INTE!!!:)
 

DeletedUser

Guest
När du skickar som assist till en by så har han bara rustning och ev. föremål. Men när du tar stationera här måste han springa hem och packa, sedan tillbaka och packa upp...

Mods: Ni kan inte förvänta er några vettiga svar om ni inte ger dem själva.
 

DeletedUser

Guest
Kan man kanske få ett vettigt svar av en moderator såhär några dagar efter att frågan ställts?
 

DeletedUser

Guest
Det enda rimliga svaret är att om det skulle gå för fort att stationera om den så skulle 24/7 klickarna få ÄNNU en fördel som inte behövs.

Tyvärr är det här spelet redan för fördelaktigt för dem som kan sitta hela dagarna och klicka, kan man bara logga in någon gång per dag, ibland mer så kan man spela ok, men aldrig ligga på topp.

Om det bara tog tio minuter att stationera om sin paladin så skulle vissa ha den aktiv som snabb truppförflyttare hela tiden, som det är nu måste du planera det i förväg någotsånär.

Om ni tycker det är jobbigt så kan ni ju alltid döda er paladin och bygga om han på nya stället, det tar kortare tid.
 

DeletedUser

Guest
Hur gör man för att stationera om sin paladin då? Jag hittade bara attack och assistans knapparna. Jag skickade först som assistans men kunde ej använda han i anfall med nya byn.
 

DeletedUser

Guest
Du går till en staty i en by som paladinen inte är stationerad i och där kan du stationera om.
 

DeletedUser

Guest
Om ni tycker det är jobbigt så kan ni ju alltid döda er paladin och bygga om han på nya stället, det tar kortare tid.

Är det inte 4 timmar vilket fall som?

Edit: Köper i övrigt ditt svar/resonemang.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är även en fördel att döda av han, det verkar som man får mer procent i strid då han dör..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp