Stammar v13!

DeletedUser

Guest
1 ~TC~ Massinvite
2 Cola Massinvite
3 DTomte Tomtar <3
4 LoR Massinvite
5 -B- Massinvite
6 FLASH Massinvite
7 TL Massinvite
8 DSS Massinvite
9 Big B Massinvite
10 -s- Massinvite

montage, om du har det minsta lilla koll så ser du att samtliga medlemmar kommer ifrån V12 stammen -s- och även WH på V12 sedan att kalla oss massinvites utan grunder för det är lågt, våran rekrytering är stängd för utomstående enbart domsom vi känner kommer in.

tack för ordet
 

DeletedUser

Guest
montage, om du har det minsta lilla koll så ser du att samtliga medlemmar kommer ifrån V12 stammen -s- och även WH på V12 sedan att kalla oss massinvites utan grunder för det är lågt, våran rekrytering är stängd för utomstående enbart domsom vi känner kommer in.

tack för ordet

Är den öppen för mig?
 

DeletedUser

Guest
~TC~ massinvite
-B- massinvite
Cola top 1 stam
FLASH massinvite
Legia1 massinvite
LoR massinvite
DTomte top 5
-s- kan bli en top 10 stam
3W massinvite
TL massinvite
 

DeletedUser

Guest
Till montage

Min kära Montage och alla andra Nyfikna.

Så roligt att du tar dej tiden att klassa min stam som "Massinvite"
Om du och jag skulle ta och diskutera lite för de första så vet jag vem ALLA är i min stam vilket inte gör oss massinvite utan rekryteringen är de stopp på och bara gamla lirare som är med och spelar ..
Vi bjuder in handplockade spelare som fått en bestämd plats sen lång inann v.13: s start .
Massinvite däremot är när man gör följande ( Dock för att du nog vet själv ) :
Trycker upp ranking -> Trycker på första Bästa utan stam -> Skicka Invite -> Upprepar processen.
Sen så kan man inte va massinvite om man har en Grön Traktor.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min kära Montage och alla andra Nyfikna.

Så roligt att du tar dej tiden att klassa min stam som "Massinvite"
Om du och jag skulle ta och diskutera lite för de första så vet jag vem ALLA är i min stam vilket inte gör oss massinvite utan rekryteringen är de stopp på och bara gamla lirare som är med och spelar ..
Vi bjuder in handplockade spelare som fått en bestämd plats sen lång inann v.13: s start .
Massinvite däremot är när man gör följande ( Dock för att du nog vet själv ) :
Trycker upp ranking -> Trycker på första Bästa utan stam -> Skicka Invite -> Upprepar processen.
Sen så kan man inte va massinvite om man har en Grön Traktor.

Ni alla har nog missförstått mig och mitt buskap lite. Anledningen till att jag skrev massinvite på nästan alla stammar var att jag egentligen inte har något uppfattning om dem. Jag ville egentligen bara föra fram att jag gillar stammed DTomte.

Annars tackar jag för förklaringen på skillnaden mellan massinvite och inte massinvite ^_^
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte bort (!TS!) dom har ju spelaren som är rank 1!!!!
 
Topp