Stamforum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag skulle se att det finns en "hoppa till senaste inlägget" eller liknande på stamforumen. Det blir en jäkla massa scrollning när man läser det, och när det är många i stammen som skriver ofta så gör man inte mycket mer än att scrolla.

Skulle även se listan me de olika forumen längst ner på sidan eller en "till toppen" så man igen måste scrolla sig upp.

Tack
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår faktiskt inte vad du vill åstadkomma med "hoppa till senaste inlägget". Menar du senaste inlägget i en viss tråd eller i hela forumet?
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår faktiskt inte vad du vill åstadkomma med "hoppa till senaste inlägget". Menar du senaste inlägget i en viss tråd eller i hela forumet?

Sista olästa inlägget. Precis som det finns på detta forum. Nu måste man hoppa till sista sidan för att sedan scrolla sig ner dit "man känner igen sig"
 

DeletedUser

Guest
men hur jobbigt är det igentligen på en skala? är man inte aktiv så får man skylla sig själv.
 

DeletedUser

Guest
men hur jobbigt är det igentligen på en skala? är man inte aktiv så får man skylla sig själv.

ok, tur för dig att du är så jävla nördig o sitter 24/7 men ack så synd att du bara har din egen stam varpå du är den enda som skriver.
 

DeletedUser

Guest
snell..
1. jag är inte aktiv 24/7 jag kollar snabbt igenom allting som är nytt 2gånger om dagen kanske sen är jag aktiv 1-2 gånger på kvällen på ett ungefär

2. min egen lilla stam? jahapp kul att du kallar BFH en liten stam..
sen kan jag garantera att jag inte är den enda som skriver..

3. fixa till din attityd.. bara ett tips
 

DeletedUser

Guest
Här är nog en av de konflikter då man kan förstå lite båda sidor.
Snell kom till en början bara med ett förslag, som kanske inte är helt tokigt, och det kanske var lite onödigt att jämna det förslaget med marken.
Dock kan jag hålla med om att man inte bör bli aggressiv då någon gör det.
Så det jag kan säga är att ni får hålla sams, gossar ^^

Och BFH är ingen "liten" stam :rolleyes:
Och 1-2 gånger om dagen räcker för att hålla igång sin by ganska bra :)
Däremot var förslaget just bara ett förslag, och sådana är det inget fel på.

Take it easy,
/C
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag skulle se att det finns en "hoppa till senaste inlägget" eller liknande på stamforumen. Det blir en jäkla massa scrollning när man läser det, och när det är många i stammen som skriver ofta så gör man inte mycket mer än att scrolla.

Skulle även se listan me de olika forumen längst ner på sidan eller en "till toppen" så man igen måste scrolla sig upp.

Tack

Bra förslag. Är stammen aktiv i stamforumet så skulle detta underlätta att hålla sig uppdaterad på vad som är nytt eller ej i forumet (Speciellt när Ahlin &co spammar sönder forumet).
 

DeletedUser

Guest
:eek: spammar..
aja.. men alex du har juh också varit inaktiv :) det sa juh du men så fort du bläddrat igenom det som finns där sen trycker markera forum som läst så vet du vad som är nytt bara du går in och kollar 1-2 gånger om dagen..:eek:

btw och jag kan erkänna att mitt inlägg kanske blev lite "bryskt" :rolleyes:
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
:eek: spammar..
aja.. men alex du har juh också varit inaktiv :) det sa juh du men så fort du bläddrat igenom det som finns där sen trycker markera forum som läst så vet du vad som är nytt bara du går in och kollar 1-2 gånger om dagen..:eek:

btw och jag kan erkänna att mitt inlägg kanske blev lite "bryskt" :rolleyes:

Läs om, läs rätt.

Var skrev jag att jag var inaktiv? Det är bara stamforumet som jag emellanåt inte läser alla poster med en gång, annars så tillhör jag en av de mest aktiva i triben. Och anledningen att jag inte läser forumet konstant är att det förekommer ett konstant spammande och en massa onödiga poster skrivs konstant.
 

DeletedUser

Guest
men alex ämnet var juh stam forumet trodde du förstod att det var DÄR jag menade :p

självklart så kan vi vara trevliga mot varandra :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp