stamen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu är jag med i stamen skåne och har 425 poäng:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför skapar du så jävla onödiga trådar för? Tror ingen av oss bryr sig om vilken stam du är med i. Tänk om varje person som gick med i en stam skrev upp det här, man skulle inte kunna hitta ett skit.
 

DeletedUser

Guest
shit sry :( visste inte att det skulle gå på nåns gräns efter två st!
 

DeletedUser

Guest
Vill bara inte att forumet ska bli sönder spammat med såna här trådar.
 

DeletedUser

Guest
Varför skapar du så jävla onödiga trådar för? Tror ingen av oss bryr sig om vilken stam du är med i. Tänk om varje person som gick med i en stam skrev upp det här, man skulle inte kunna hitta ett skit.

Och precis där slutade WAR att vara ödmjuka... Om det är en sådan onödig tråd så rensar mod säkert bortd en annars kan man helt enkelt välja vad man vill läsa och inte:=)
 

DeletedUser

Guest
google är häftiggt, man kan söka saker der. DET ÄR KOOLT. hur kan man söka til din stam? jag vill okså gå medd!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Fan låt killen vara har han gjort er nåt, det är ju upp till var och en om man vill läsa tråden eller inte
 

DeletedUser

Guest
Håller med Qubben, läs inte o låter ni bli o svara så försvinner tråden längre ner!!!
 

DeletedUser

Guest
Fan låt killen vara har han gjort er nåt, det är ju upp till var och en om man vill läsa tråden eller inte

Visst, Nästa gång ja blir stamlös, joinar en ny stam/ bygger 2 yxmän så ska jag skriva det här. Jag hoppas alla andra gör det också för då blir forumet helt oläsligt och det är ju jätte bra...
Jag tror jag ska göra en tråd och fråga om nån har joinat en ny stam på sistone.
 

DeletedUser

Guest
Finns det inge tribalwars.DK som vi kan ge stammen skåne till? :p
 

DeletedUser

Guest
Och precis där slutade WAR att vara ödmjuka... Om det är en sådan onödig tråd så rensar mod säkert bortd en annars kan man helt enkelt välja vad man vill läsa och inte:=)

Ja det är jobbigt vi i WAR ska behöva få dåligt rykte pga Fichoo, försökt säga till honom men han tror han är "abow the law" =(((
 

DeletedUser

Guest
Ja det är jobbigt vi i WAR ska behöva få dåligt rykte pga Fichoo, försökt säga till honom men han tror han är "abow the law" =(((

Kan inte låta bli att kommentera. Tror han att han är en båge över lagen eller en båge och lagen??
Jag fattar inte :D:D:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fan låt killen vara har han gjort er nåt, det är ju upp till var och en om man vill läsa tråden eller inte

exakt, håller fullständigt med här..

Johan, du kan skriva till mig in game om du undrar ngt så ska jag svara d så bra jag kan, heter Phamii där också.. spelar endast på v4 ;) önskar du lycka till :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp