Stam krig värld 13

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
jag tror inte att TW har som krav att man ska spela ingame på en värld för att ha rätten att kommentera det som pågår där?

Som åskådare anser jag mig ha rätt till vilka åsikter jag vill om diverse trådar i diverse forum.

Att påstå att jag har inte fakta bakom det jag skrivet är bara komiskt. men jag antar att det jag skrev har träffat en nerv någonstans, vilket är tråkigt. Skulle de ledsna spelarna känna sig bättre av att jag startade ett konto som ni kunde avreagera så kan jag väl göra det.

Det har alltid varit är och kommer alltid att vara min åsikt att det är pajasfasoner att försöka hota andra spelare i mail etc. och det är den enda lyckade taktiken jag sett i detta kriget...

men när adeln kommer kanske vi får se riktig statistik i hur det går i striden.

jag hoppas vi kan undvika forsätta dividera min rätt att ha en åsikt här eller inte. utan anser ni att jag inte har den rätten pga att jag inte finns ingame så är det bara att anmäla mina inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Alla har väl endå rätt att säga sitt oavsett om man inte spelar världen lr inte. Man kan ju följa allt vid sidan om. Stå på dig mintcream.
 

DeletedUser

Guest
bara jag som är förvånad hur gotte kan fajtas så vilt och ändå se sådär homoerotisk ut efteråt i sin porriga hjälm
 

DeletedUser

Guest
Skön trådstart, lycka till i det storslagna kriget nu, ts.
 

Dajm001

New Member
Reaktionspoäng
0
tjat

inte en som ofta skriver här, men kände att nu får de fasiken va nog med skräptext och lögner..

och tänker inte ens kommentera mer än att den filmen är uråldrig, körde den redan på v3 som skämt mot andra.

enda jag vill kommentera är den osanning att det var HmG som gick på rs först! Det stämmer inte! rs började varpå ett brev skickades om att vi kommer försvara våra medlemmar. Sedan skickades ett brev från rs till samtliga HmG medlemmar som var en rad lögner....vilket fick ett svar från HmG att vi inte bryr oss om lögner.

Motsvarande brev, utan lögner, utan hot, skickades till rs. medlemmar. vi vet att det finns spioner åt rs i HmG, inte heller det är så viktigt.

Men att agera översittare är något vi aldrig kommer acceptera.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du får sätta dig på din pall och finna dig i position, min herre.
 

DeletedUser

Guest
inte en som ofta skriver här, men kände att nu får de fasiken va nog med skräptext och lögner..

och tänker inte ens kommentera mer än att den filmen är uråldrig, körde den redan på v3 som skämt mot andra.

enda jag vill kommentera är den osanning att det var HmG som gick på rs först! Det stämmer inte! rs började varpå ett brev skickades om att vi kommer försvara våra medlemmar. Sedan skickades ett brev från rs till samtliga HmG medlemmar som var en rad lögner....vilket fick ett svar från HmG att vi inte bryr oss om lögner.

Motsvarande brev, utan lögner, utan hot, skickades till rs. medlemmar. vi vet att det finns spioner åt rs i HmG, inte heller det är så viktigt.

Men att agera översittare är något vi aldrig kommer acceptera.

The chimp ser nu sin chans..
Får man fråga hur du har tänkt ut din stams taktik?


Men oroa dig inte Dajmen.. vi kommer stå redo vid våra murar om ni någonsin kommer med skarpt. Much love

:sneaky:
 
Senast redigerad av en moderator:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
inte en som ofta skriver här, men kände att nu får de fasiken va nog med skräptext och lögner..

och tänker inte ens kommentera mer än att den filmen är uråldrig, körde den redan på v3 som skämt mot andra.

enda jag vill kommentera är den osanning att det var HmG som gick på rs först! Det stämmer inte! rs började varpå ett brev skickades om att vi kommer försvara våra medlemmar. Sedan skickades ett brev från rs till samtliga HmG medlemmar som var en rad lögner....vilket fick ett svar från HmG att vi inte bryr oss om lögner.

Motsvarande brev, utan lögner, utan hot, skickades till rs. medlemmar. vi vet att det finns spioner åt rs i HmG, inte heller det är så viktigt.

Men att agera översittare är något vi aldrig kommer acceptera.

Så ni skrev alltså inte att vi skulle starta om och sånt? Att en av våra spelar ljög?
 

DeletedUser

Guest
The chimp ser nu sin chans..
Får man fråga hur du har tänkt ut din stams taktik?

chimp3.jpg

:sneaky:

Hörde att dom har förklarat krig emot Posion oxå.... Så någon vidare bra taktik kan dom inte ha iallafall :)
 

DeletedUser

Guest
Har man tråkigt så har man.

Men jag tycker att dessa personer verkligen ska renas ut, v.13 ska vara en riktigt seriös värld som alla skall förenas och kriga i så att säga, en bra värld där alla har chans att bli stora och bra :p
 

DeletedUser

Guest
Det är ett stort,roligt och allvarligt stam krig på värld 13 mellan stammen Hmg som jag är med i :) och stammen Rs. Detta kommer bli ett intressant krig :) lycka till alla Rs :) och HMG försök göra detta krig till det största på värld 13 :)

kommer nog inte gå då ni har så lite trupper sorry
 

DeletedUser

Guest
Har man tråkigt så har man.

Men jag tycker att dessa personer verkligen ska renas ut, v.13 ska vara en riktigt seriös värld som alla skall förenas och kriga i så att säga, en bra värld där alla har chans att bli stora och bra :p

Hur kan alla bli stora och bra när man ska förenas i ett stort kram kalas?

Världen läggs ner när alla barbs är adlade?
 

DeletedUser

Guest
Hur kan alla bli stora och bra när man ska förenas i ett stort kram kalas?

Världen läggs ner när alla barbs är adlade?

Vi får ju PÅENG för barbs.. låt oss satsa på det.. enklaste vägen kompis.. kej.. Najs!

2449025824_3837430169_z.jpg

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Om jag får säga vad jag tycker och tänker så var ju Sir Linkins brev bättre än mitt det måste jag ju erkänna. sedan att mitt brev hade större slagkraft än vad Linkins hade kan ju bero på något helt annat.

Kära medlemmar i rs,

Er spelare yuwilofe har verkligen lyckats missleda en del av er, att tro att det är hmg som gått till anfall mot er och därigenom föranlett till detta krig som nu körs...

Så är det alltså inte, vilket även kan sägas att vissa hos er ifrågasätter detta- vilket naturligtvis är helt korrekt att göra.
Skriv i era forum mer - ni kommer att få flera av era stammedlemmar med er- utan att behöva lyssna på yuwilofe.

Vi vill inte ha detta krig. Inte för att vi INTE kan kriga, det kommer märkas och när vi väl påbörjat så slutar vi inte.

Vi kommer inte anfalla de av er som ej tills nu skickat anfall, utan er vill vi ge ett erbjudande;
Lämna stammen senast kl 18.00 imorgon och vi kommer ej anfalla er. Skapar ni en ny stam, får det max vara 3 medlemmar från rs i samma. I gengäld erbjuder vi en tight IAP för all framtid.

yuwilofe har vilselett er tillräckligt, och hur kommer det se ut om några veckor när samtliga stammar blir starka?
Jo, genom yuwilofe sätt att spela är det ingen stam som kommer se snällt till er.

Säkert är att detta beror på två av yuwilofe egna PA och då tar yuwilofe detta som privat och låter er börja kriga. Säg mig då.. är det värt det?

Ser i era forum att det finns er som tvekar.. gör då en skillnad; lämna stammen och bli fredad.

Å hela HmG och dess allierade vägnar
Sir Linkin
 
Topp