-st- + Wcw

DeletedUser

Guest
Jag märkte häromdan att Peterinas har gått över till NwcwMA, men lade ingen större vikt vid det. men nu har -ST- förlorat 20 milioner, och när jag kollade stats så såg jag att ett flertal stora spelare har gått till bla NwcwMA och Swcw. är det en merge på gång här?
 

DeletedUser

Guest
Jag märkte häromdan att Peterinas har gått över till NwcwMA, men lade ingen större vikt vid det. men nu har -ST- förlorat 20 milioner, och när jag kollade stats så såg jag att ett flertal stora spelare har gått till bla NwcwMA och Swcw. är det en merge på gång här?

Tror nog vissa gick till NwcwMa för att flera är aktivare kanske? Behöver mer def eller något...

Vilka har gått till Swcw? Vet vilka som gick till NwcwMa.
 

DeletedUser

Guest
Stalin230 och WIdmar gick till swcw, vet jag. säkert fler. kolla stats.

och visst är det mysigt att alla mergar? :) snart finns bara 3 jättestammar :D WcW, NoD och Tjecorian
 

DeletedUser

Guest
Stalin230 och WIdmar gick till swcw, vet jag. säkert fler. kolla stats.

och visst är det mysigt att alla mergar? :) snart finns bara 3 jättestammar :D WcW, NoD och Tjecorian

Stalin gick snabbt till -ST-, gick sedan till Swcw... han var i STIM53 innan.

WIdmar vet jag inget om.
 

DeletedUser

Guest
jag vet vart de har varit, har själv varit i STIM53 (när han valdes till ledare, jag ställde upp mot honom. förlorade ganska stort, men fick ändå 3 röster.)
 

DeletedUser

Guest
STRIBE har ju växt rejält på sistonde undrar varför^^ hehe
lustigt att man vart helt plötsligt granne till folk i en av STRIBE akademistammar.
några dar innan tillhörde dom en annan stam
 
Topp