ST vs DOm

pumba99

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DOm
Players:

Side 2:
Tribes: ST
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 5,220
Sida 2: 1,760
Skillnad: 3,460

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 88
Sida 2: 87
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 18,391,596
Sida 2: 10,390,252
Skillnad: 8,001,344

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 642,814
Sida 2: 706,742
Skillnad: 63,928

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ST
Players:

Side 2:
Tribes: DOm
Players:

Timeframe: 26/03/2010 23:00:00till26/04/2010 13:47:29

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 78
Sida 2: 88
Skillnad: 10

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 628,075
Sida 2: 642,814
Skillnad: 14,739

image.php
 

DeletedUser

Guest
ST verkar ha tagit runt 60-70 barbarianbyar kan det vara en gammal DOm spelare kanske????
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
ST verkar ha tagit runt 60-70 barbarianbyar kan det vara en gammal DOm spelare kanske????

Det kan vara så faktiskt :D Detta krig visar tydligt att barbarfrossande i krigstider INTE gynnar någon part mer än fienden då adelsbrist etc kickar in p.g.a barbarerna :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det kan vara så faktiskt :D Detta krig visar tydligt att barbarfrossande i krigstider INTE gynnar någon part mer än fienden då adelsbrist etc kickar in p.g.a barbarerna :awsm:

True story. Om inte barbarerna har ett strategiskt syfte i fortsättningen på ett lååångt krig så har ni just kackat i det blå skåpet...
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
True story. Om inte barbarerna har ett strategiskt syfte i fortsättningen på ett lååångt krig så har ni just kackat i det blå skåpet...

Sen när fick barbarer ett syfte min käre alliansbroder? Barbarerna kan man ju hoppa över i V1 och distansadla sig rätt in i fiendens kärna trots att man har 200+ timmar, så i just V1 finns inget syfte med att adla barbarer :)
 

DeletedUser

Guest
det finns en snabb förklaring på DOms märkliga ledning :) det är bara att kolla statsen egentligen
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
2 poäng till killen som kollar fel stats..;)
Tror min käre stamfrände menar stats dom dessa:
http://se.twstats.com/sv1/index.php?page=tribe&mode=members&id=21810

Uhmm, jag syftade inte på några stats alls så 0 poäng till dig för ett lamt försök till idiotförklaring :rolleyes:

Sen så säger inte de statsen du visade något om hur det går i kriget, utan bara hur vissa spelare är inaktiva

Nova, när får jag ett vackert litet PM från vår kära moderator? <3
 

DeletedUser

Guest
Uhmm, jag syftade inte på några stats alls så 0 poäng till dig för ett lamt försök till idiotförklaring :rolleyes:

Sen så säger inte de statsen du visade något om hur det går i kriget, utan bara hur vissa spelare är inaktiva

Nova, när får jag ett vackert litet PM från vår kära moderator? <3

Haha de var inte för den delen jag skrev... Ville få dig att förstå hur vi har de..:)

De är de statsen som visar varför DOm har en chans..:awsm:

Och Efra, jag behöver inte dina poäng;) Är mer en som ger än tar emot..;)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Haha de var inte för den delen jag skrev... Ville få dig att förstå hur vi har de..:)

De är de statsen som visar varför DOm har en chans..:awsm:

Och Efra, jag behöver inte dina poäng;) Är mer en som ger än tar emot..;)

Uhmm, jag "krigar" emot Hellz med bihang så jag vet precis hur det är att möta inaktiva fiender även om de börjat sprattla lite nu igen, farligt är det med alla de adlar de lär sitta på :awsm:
 
Topp