--ST-- besegrade av 20

DeletedUser

Guest
--ST-- har nu krigat länge nog mot 20 och TKOTRT vi klarar inte längre av att föra krig mot den bästa stammen 20 och den största masstammen i v2.

Vi anser oss därför besegrade av 20 och kapitulerar, de har visat sin offensiva styrka på ett effektivt sätt och vi kan inte längre sätta emot mycket mer av legendernas kraft.

Mvh Sunflower ledare -ST-
 

DeletedUser

Guest
Jag är med TKOTR5 har inte något speciellt att säga ifrån med men jag tycker absolut ingen bermhärtighet skall vissas alls.

Tycker dom ska adlas ner tills dom inte existerar mer på TW ytan. Som sakt "No mercy".

//Ochibi
 

DeletedUser

Guest
Jag tror som så att --ST-- "bara" kapitulerar mot 20 för att sen fokusera sina krafter på oss i TKOTRT.
Stämmer det sunflower?
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Blir kul och se om 20 vill låta TKOTRT möta ST ensamma när ST flyr nu från 20s styrka och vill möta bara TKOTRT
 

DeletedUser

Guest
Då de kapitulerar för 20 ser jag ingen anledning för oss i TKOTRT att sluta anfalla
 

DeletedUser

Guest
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first then seek to win.

Hoppas ni listar ut vad jag menar :)
 

DeletedUser

Guest
--ST-- har accepterat våra fredsvillkor.

Med andra ord accepterar 20 deras kapitulation och kriget mellan --ST-- och 20 är över.

Vad fredsvillkoren innehåller är för känsligt material för att tas upp här, men kan iaf säga att ett av villkoren var --ST--s fullständiga kapitulation. De har också som sig bör erkännt sig besegrade av de alltför mäktiga krigsherrarna i 20.

20 går alltså återigen vinnande ur ett krig och befäster därmed sin och sina alliansers position som världsledande stormakt.

OBS! Tack vare den slutna freden kommer jag inom kort att sända en radiosändning där jag kommer gå igenom kriget ända från början till slut.

Vad fick --ST-- att förklara krig?
Hur kom det sig att 20 vann?
Vad borde --ST-- ha gjort annorlunda?
Vilka spelare blev KVS? (krigens värdefullaste spelare)

Kommer även att ta emot mail från lyssnare. Det kommer med andra ord att bli ett fullspäckat program.

Håll utkik på startsidan (www.tribalwars.se) för mer information. Där kommer tider upp om när sändningen äger rum.

Tills vidare ska jag njuta av freden :)

20 prevails!
 

DeletedUser

Guest
--ST-- har accepterat våra fredsvillkor.

Med andra ord accepterar 20 deras kapitulation och kriget mellan --ST-- och 20 är över.

Vad fredsvillkoren innehåller är för känsligt material för att tas upp här, men kan iaf säga att ett av villkoren var --ST--s fullständiga kapitulation. De har också som sig bör erkännt sig besegrade av de alltför mäktiga krigsherrarna i 20.

20 går alltså återigen vinnande ur ett krig och befäster därmed sin och sina alliansers position som världsledande stormakt.

We shall show mercy, but we shall not ask for it? :)
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Nu under freden så kommer antagligen 20 leta nytt offer snart eller om några veckor/månader om jag kan gissa rätt :rolleyes:

Jag tror knappast att 20 vill vara fredliga en lång stund
 

DeletedUser

Guest
Nu under freden så kommer antagligen 20 leta nytt offer snart eller om några veckor/månader om jag kan gissa rätt :rolleyes:

Jag tror knappast att 20 vill vara fredliga en lång stund

Jag tror 20 kommer vara fredliga resten av tiden på tribalwars :rolleyes:
De försöker skapa kärlek...

Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till i det fortsatta kriget ST, ni kommer att behöva det
 

DeletedUser

Guest
Tidsfråga innan TKOTRT får en egen tråd där --ST-- har kapitulerat:D
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Detta var inget jag hade förväntat mig efter de storvulna orden i början om att kämpa tills en av stammarna var utrotad.

Men men
fler byar till oss att adla gör mig bara glad.
 
Topp