Största spammaren 2010?

DeletedUser

Guest
Eftersom att detta är en spamtråd tänkte jag bara spamma ner att jag fyller år idag. Hoppas på många fina presenter från er på posten! Vi kan ta i pm med postnummer osv! :)
 

DeletedUser

Guest
Du är ju för fan kontohoppare #1, hur många V4 konton har du spelat på och hur duktig är du liksom? Hahaha det är fan skrattretande att du ens kommer här och försöker hävda något!

Nej, stfu och sitt ner nu unge!

Har bara spelat på 2 konton i v4 : orginal och en jag tog över efter att jag kom tillbaka men redan gett mitt konto till ngn annan.


:confused:
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att du inte finner mina inlägg intressanta? :eek: ;)

Nja, jag kan ju redan läsa dina tankar så jag behöver inte läsa dina inlägg :eek:
Vi borde dessutom räkna privata meddelanden. Nu ligger jag till exempel på 99% och ska till att tömma den för 5-6 gången vilket dessutom inkluderar ett antal fulla moderator-inkorgar eftersom moderatorerna (åtminstone under den tiden jag var moderator) kunde innehålla 150% mer än vanliga medlemmars. Tror jag det var. Kommer inte ihåg riktigt :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nja, jag kan ju redan läsa dina tankar så jag behöver inte läsa dina inlägg :eek:
Vi borde dessutom räkna privata meddelanden. Nu ligger jag till exempel på 99% och ska till att tömma den för 5-6 gången vilket dessutom inkluderar ett antal fulla moderator-inkorgar eftersom moderatorerna (åtminstone under den tiden jag var moderator) kunde innehålla 150% mer än vanliga medlemmars. Tror jag det var. Kommer inte ihåg riktigt :)

Själv sitter jag med 700+ meddelanden atm, fick rensa ett antal gånger innan Gaffel ökade vår gräns dock ^^
 

DeletedUser

Guest
Du kan ju direkt ta bort dom nominerade som inte skrivit här, inga riktiga spammers då ;)
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte ta upp något om vem som är den största spammaren.
Vill såklart ha era åsikter och synpunkter.
Det namn ni nominerar ska ni såklart ha en förklaring till varför.


Min första nominering är lätt : GranberG - überspammare, ger aldrig upp


Edit : Ta inte upp gammalt folk som robin hood t.ex , detta gäller 2010


Nominerade :
klemmpa

jaha.. :p där ser man ^^

känner mig hmmm.. ehm * hedrad * x)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
inte kollat denna tråd på länge, men vi slutgör en/flera spammare som är 2010's största spammare: ALLA Admins/Mods/Arbetar för InnoGames för att dessa kanske plötsligt låser en tråd eller ger en straffpoäng...heh...
 
Topp