Ställ dina frågor här!

DeletedUser

Guest
Min teori är att Teistley drog på fest i Lördags, med 3 tjocka libaneser han gått i samma klass som på mellanstadiet, där han träffade Lisa Svensson, Anna Laitinen och Mikaela Blomberg som alla totaldissade honom innan han hittade en villig Marie-Louise Gutenstam vars halvt mögliga etta i Sundbyberg han spenderade följande natt i och passade på att logga in på tw lite snabbt för att klicka marknad 23 runt 11-tiden, när Marie-Louise somnat efter 3 minuters intensivt handarbete, för att sedan klättra ner mellan två lösa golvplankor och krypa ut via en sedan länge igendammad lufttrumma och sedan hem.

Vad var min poäng nu igen? Javisstja! Lisa Svensson passade på att sno hans husnyckel och tw-lösenord ihop med PIN-kod till bankkort, Nokia 3210 och den halvfulla sprayflaskan som han använt för att, felstavat, skriva "Teastly <3 LemunLime" på motorhuven av en Volvo Amazon från 56 som stod uppochner i en lekplats i närheten. Hon använde sedan nyckeln för att komma in i rucklet som Teistley så smaklöst valt att kalla hus och loggade in på tw och startade om åt honom.

The end!

Sjukt rolig läsning :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Eftersom du redan kollat inloggningarna och själv konstaterat att ingen annan än DU har varit inne på kontot så måste det vara DU som har startat om. Tycker dock att admins borde kunna kolla upp dina loggar och bekräfta det, men det kan förmodligen inte en vanlig admin göra, så det du får göra är att vänta på att Gaffel ska ta sig tiden till det. Jag kan lova att han har andra prioriteringar än simpla världstickets just nu, så det kan dröja ett tag.

menvafan, jag har inte gjort det? vrf skulle jag själv göra det?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
menvafan, jag har inte gjort det? vrf skulle jag själv göra det?

Som jag sa så måste det varit på fyllan. Dock blev mitt inlägg borttaget av en smått irriterad Fox92.
Eller så har bror din varit och spökat lite. Jag skulle oavsett utgång i detta intressanta fall vilja passa på att önska glad påsk och en trevligt fortsättning på natten.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag dricker fan inte ens?

då kanske nån av medlemmarna från Wizard förtrollade ig när du sov. Det lär ju knappast hänt av sig självt eftersom man måste bekräfta eller hur.. Och det finns bara tre sannolika lösningar.

1. du gjorde det själv
2. du blev hackad på din egen Ip-adress(?)
3. Du kör med någon sorts boot programvara som buggade, och det är ju olagligt.

Har jag fel eller finns det nån annan lösning?
 

DeletedUser

Guest
En seriös fråga då... Vilken tid på dygnet får man sina dagliga 3% (?) till paladinen?
 

DeletedUser

Guest
då kanske nån av medlemmarna från Wizard förtrollade ig när du sov. Det lär ju knappast hänt av sig självt eftersom man måste bekräfta eller hur.. Och det finns bara tre sannolika lösningar.

1. du gjorde det själv
2. du blev hackad på din egen Ip-adress(?)
3. Du kör med någon sorts boot programvara som buggade, och det är ju olagligt.

Har jag fel eller finns det nån annan lösning?

1. Nej.
2. Nej. Jag hade märkt det.
3. Ja.
 

DeletedUser

Guest
Äsch bry er inte om Teistley han har säkert blivit farmad till döds sen skäms han för att säga att han fick börja om.
 

DeletedUser

Guest
javascript:function e(){var n='fnScoutReportEvaluator',s='http://files.getdropbox.com/u/1375102/TribalWars/ScoutReportEvaluator.js';var a=(window.frames.length>0)?window.main:window;function c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}if(a.document.getElementById(n)==null){c("Creating script entry in doc head...");var A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s;a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,500);return;}if(typeof(a.fnScoutReportEvaluator)=='undefined'){c("Loading script...");setTimeout(e,200);return 0;}c("Loaded");eval("a.fnScoutReportEvaluator(true,500,360,3,false,10)");}e();

Detta scriptet använder jag på v11.
Man går in på en rapport och sen räknar den ut hur många LK's som behövs för att plundra byn.
Någon som har detta scriptet anpassat för v14 eller kan ändra det så det blir det?

Tacksam för svar :)

Om ingen har svarat så tror jag inte att någon har det eller vill dela med sig. :)
 

DeletedUser

Guest
Min teori är att Teistley drog på fest i Lördags, med 3 tjocka libaneser han gått i samma klass som på mellanstadiet, där han träffade Lisa Svensson, Anna Laitinen och Mikaela Blomberg som alla totaldissade honom innan han hittade en villig Marie-Louise Gutenstam vars halvt mögliga etta i Sundbyberg han spenderade följande natt i och passade på att logga in på tw lite snabbt för att klicka marknad 23 runt 11-tiden, när Marie-Louise somnat efter 3 minuters intensivt handarbete, för att sedan klättra ner mellan två lösa golvplankor och krypa ut via en sedan länge igendammad lufttrumma och sedan hem.

Vad var min poäng nu igen? Javisstja! Lisa Svensson passade på att sno hans husnyckel och tw-lösenord ihop med PIN-kod till bankkort, Nokia 3210 och den halvfulla sprayflaskan som han använt för att, felstavat, skriva "Teastly <3 LemunLime" på motorhuven av en Volvo Amazon från 56 som stod uppochner i en lekplats i närheten. Hon använde sedan nyckeln för att komma in i rucklet som Teistley så smaklöst valt att kalla hus och loggade in på tw och startade om åt honom.

The end!

Bekräftas! ;)
 

DeletedUser

Guest
Nån som vet när man kan börja förflytta resurser fritt? När, i så fall?
 

DeletedUser

Guest
Gratishandel är avaktiverad för tillfället

Stamhandel kommer att aktiveras den 08.01.2011 klockan 15:58.

Fri handel av resurser kommer att aktiveras den 07.02.2011 klockan 15:58.
 

DeletedUser

Guest
Det beror på när man började, och en månad efter det, inte så svår mattematik. O_O
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp