Sprit VS Fierce

Tottas

Member
Reaktionspoäng
1
Sprit anfaller!!!
Jag bugar och bockar för Sprit som tog oss på sängkanten snabt och efektivt.
Mycket bra jobbat av Sprit.
Jag ska försöka förklara varför Fierce ramla av stolen med dunder å brak:)
Fierce har bra spelare! Vi hadde massor med trupper.
Men Vi i ledningen (där jag också satt) Vi gjorde inget vi satt bara där helt tafatta och sa: öhhh vad händer?? där är det största felet! Då detta underbara spel är ett stam krig och INTE ett spelar krig så måste stammarna ledas av bra ledare.
Där har sprit en stor fördel Jägermeister en mycket bra ledare.
jag vill också tilllägga att vi i Fierce la oss inte bara ner! men va ska man göra när det blir kaos i stammen alla trupper bara försvann på några timmar:)

Jag vill ochså tilllägga ett par ord till dessa spioner!!! va fasiken håller ni på med???? Kan ni inte se detta som ett spel och bara spela och ha roligt och framför allt det som sägs i stam forumen ska stanna där!!! ävla losers!!!

Hadet gott Tottas (som även lär känna sina fiender)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hade jag vart med i Sprit så hade en tråd som detta vart en fröjd för ögat..

Dåliga förlorare <3
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ochså tilllägga ett par ord till dessa spioner!!! va fasiken håller ni på med???? Kan ni inte se detta som ett spel och bara spela och ha roligt och framför allt det som sägs i stam forumen ska stanna där!!! ävla losers!!!
Jag tycker du säger emot dig lite här. Kan du inte se detta som ett spel och bara spela och ha roligt och acceptera att spioner är en del av det?
 

Tottas

Member
Reaktionspoäng
1
måhända att jag är en dålig förlorare! men det som stor mig är att jag ser felet vi gjorde så klart å tydligt...
jag beskyller hela förlusten på oss ledare
 

DeletedUser

Guest
Där har sprit en stor fördel Jägermeister en mycket bra ledare.
Först och främst vill jag tacka för din ödmjuka komplimang.
Jag har märkt att ni lagt stor vikt vid spioner och deras inverkan på det krig som startades natten till måndag. Men faktum är att den enda inverkan de hade var när jag satte galler i huvudet på era medlemmar genom att posta kommentarer ni skrivit om oss i ert forum - som ett par av era medlemmar postat till mig. Detta förstås för att sprida oro och misstankar i er stam.

Ingen av era medlemmar har gett mig någon form av information som varit strategiskt viktig. Det enda dom gjort är att meddela mig om era åsikter.

Hur som helst, det var tråkigt att ni inte kunde bjuda upp till dans. Då vi faktiskt trodde ni skulle ge ordentligt med motstånd.
 

DeletedUser

Guest
Vad va det för fel på den befintliga tråden om ämnet?

Tottas sa:
Jag vill ochså tilllägga ett par ord till dessa spioner!!! va fasiken håller ni på med???? Kan ni inte se detta som ett spel och bara spela och ha roligt och framför allt det som sägs i stam forumen ska stanna där!!! ävla losers!!!
Se det som en lärdom: Massrekrytera inte.
Spioner är en del av spelet, hade det inte varit det så hade det funnits regler för att förbjuda det.
 

DeletedUser

Guest
Ingen av era medlemmar har gett mig någon form av information som varit strategiskt viktig. Det enda dom gjort är att meddela mig om era åsikter.




det var ju visst till nytta! om vi hade planerat krig hade ju ni fått reda på det eller hur och ni hade kunna motarbeta det på ett annat sett.

men som sagt nu hände aldrig det så man ska inta spekulera i det. men jag säger bra jobbat sprit!
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
jag sa ju att vi behövde inte spekulera i det. men det hade ju blivit skillnad det kan ju till och med du erkänna

Klart jag spekulerar i det, tänker inte ge iväg ett sådant enkelt mål.

Sedan tror jag inte det hade blivit så relativt stor skillnad, kanske lite.
Då detta har fördröjts i ett x antal veckor.

Ursäktar för off topic.
Slutar med det här, finns redan en officiell diskussion tråd.
 

DeletedUser

Guest
word


bra spelare behöver inte mamma som säger till en vad som ska göras.

finns det ingen som leder så ska bra top spelare kunna sätta upp egna offensiver alternativt deffensiva planer

Bra ledare här fan extremt viktig i Tw, utan dom så brister stammar samman, att klaga på att bra spelare misslyckas utan en ledare här fan dålig still. ninjor klarar sig inte utan mannel, urban hade monte, wcw har bomman. behöver jag fortsätta? utan bra ledare så är man körd

Säg en stam som ligger högt rankad och klarar sig i krig utan en bra ledare?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Där har sprit en stor fördel Jägermeister en mycket bra ledare.

Det behövs inte bara en bra ledare gäller att ha spelare runt honom som backar upp honom med.

Vet att under lol alliansens anfall på sprit så låg jäger däckad i ett dike, ändån så lyckas de stakars ensama baronerna styra upp läget och vann den striden.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp