sprit startar krig utan att ge förklaring?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
pennan är ett jäkla bra vapen det med :)bara man har hjärna så kan du slå ut fienden med pennan

ni såg ju bara hur väl jäger använde sin :)
 

Swedenoob

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan omöjligt vara vårt fel att era opålitliga medlemmar tar kontakt med oss. Och när vi får spioninfo, ska vi tacka nej för att det är ädelt? Detta är ett krigsspel ifall du inte noterat det. Kan vi få en fördel mot er tänker vi använda den. Däremot placerar vi inte aktivt spioner i andra stammar, av en bunt anledningar. Så du kan sluta kasta paj.

''så du kan sluta kasta paj.''

hahaha så jävla klockrent!
 

DeletedUser

Guest
håller med EL-MORTE

Trodde ni var en bra o ärlig stam :D Så fort det snackades nåt i vårt forum kom det ut till er
 

DeletedUser

Guest
Jag låste just ryktestråden på grund av skitsnack. Ber er hålla en nivå där jag slipper göra samma sak med denna. Är lite pissed på nivån på en del poster i en del trådar just nu.

//H
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Sprit
Players:

Side 2:
Tribes: EDT
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 122
Sida 2: 147
Skillnad: 25

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,029,609
Sida 2: 1,312,625
Skillnad: 283,016

image.php


Jag är kanske lite förvånad? Trodde EDT bestod av ett gäng noobs och massinvites? Oavsett vad så håller dom huvudet högt sedan en månad tillbaka.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Är i princip bara jag som har tappat byar, all ära åt att de har lyckats men det har inte varit så imponerande.
 

DeletedUser

Guest
ni kan låsa den här tråden då den är off topic å inte så aktuell längre det som skriv nu hör hemma i en stas tråd eller s å kan ni ta bort tråden
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp